Richard 7 mdr. update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

DK

Molly8 skriver:

Det ser ud til, at du er holdt op med at amme.

Jeg har netop taget beslutningen i dag, om at det er slut (Åh, min lille dreng bliver så stor og er snart ved at flytte hjemmefraaa  ) Han er ½ år og på fuld skemad. Han spiser kun 2 gange ved mig sovende om natten - og det handler vist mest om tryghed, så nu er det på tide.

Hvordan stoppede du?

Kh Molly

Jamen Richard nægtede at blive ammet, så det gav sig selv. Han gaad ikke mere og ville bare have grød. Det er vist en 2-3 mdr siden nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

DK

Mettemus skriver:

Lille supermand! Jeg GLÆDER mig til at se ham live d. 6.! (og hans mor selvf.)

Med fare for at gentage mig selv: Ih de blir så STORE, vores unger (jf. billede med lilleputlift og Goliath Richard).

Dejligt med en update og godt at læse at han er ovre feberen fra vaccinen igen. Så er han vel tilbage i sit gamle gavtyvejeg igen?

Ja det er helt vildt. Var til åbenthus hos SP i mandags, og der var der en der havde en 16 dage gammel pige med. Jeg tænkte bare: SÅ lille har Richard da aldrig været! (det har han så heller ikke hun vejede "kun 4 kg)

Anmeld

24. august 2011

Kit

Måtte altså lige kommentere: Han er da bare alt for dejlig

Skønt med en Richard-update

Anmeld

24. august 2011

Mettemus

DK skriver:

Ja det er helt vildt. Var til åbenthus hos SP i mandags, og der var der en der havde en 16 dage gammel pige med. Jeg tænkte bare: SÅ lille har Richard da aldrig været! (det har han så heller ikke hun vejede "kun 4 kg)

Jeg ved præcis hvad du mener! Laurits fik en lille fætter i fredags, som vejer 300 g mere og er 3 cm længere end L var da han blev født. Da jeg holdte ham tænkte jeg bare "FÅRK hvordan er det lykkes mig ikke at knække/brække/tabe Laurits hvis han har været endnu mindre!??"

Anmeld

26. august 2011

Molly8

DK skriver:

Jamen Richard nægtede at blive ammet, så det gav sig selv. Han gaad ikke mere og ville bare have grød. Det er vist en 2-3 mdr siden nu

Tja, det viser sig også, at det kommer ret meget af sig selv. Efter beslutningen er taget, sover Johan igennem uden amning. Jeg har givet ham lidt om morgenen lige når han er vågnet, for ikke at stoppe for brat og få ømme bryster. Så tager han lidt, og det endda i vågen tilstand  Så i løbet af en uges tid, er det nok helt slut, selvom jeg synes det er noget vemodigt..

Kh Molly

Anmeld

26. august 2011

Multebær

Dejlig dejlig dreng du har Ditte! Han har da bare det mest fantastisk smil. 

Anmeld

27. august 2011

DK

Tak! Og i lige måde! Vi har de bedste unger her i 1. kvartal 2011

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.