Hvor synes i at "aldersgrænsen" går for graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Muhmi

L.J.L skriver:

Jeg vil være ked af at miste mine forældre uanset om jeg var 10, 20 ellers 60 år gammel. Sådan kan man altså ikke tænke, man lærer at leve med det man har, og finder fordele ved det istedet for ulemper. Jeg er glad for at mine forældre har den livserfaring de har selvom de er fra en generation som ikke altid har været nem at leve med

Ja det ved jeg godt og det var heller ikke et spørgsmål om at vi ville blive ked af det når de dør... Men mere det at de højst sansynligt ikke vil kunne nå at opleve deres oldebørn...

Men for mig er forældre jo også forældre ligemeget hvor gamle/unge de så end er.... Det er nok bare mig der ville være lidt flov over at have så gamle forældre, eller have en mor der næsten var på alder med mig selv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Muffin_girl

Den kommende far skriver:

Hvor synes i grænsen går for i hvilken alder det er ansvarligt at få børn - i begge ender af aldersskalaen? 

Ved godt det er svært at sige og det afhænger af personen men trods det er der mange ting der skal overvejes hvis man vælger at få børn i en tidlig eller sen alder. 

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Jeg tror det yngste jeg syntes er 18.. Fordi jeg kender mange der har været 16 og de "fortryder" nogen gange at de ikke var ældre.. Men det er svært at sætte alder på.. Men når man er 40 så syntes jeg grænsen for alderen er nået.. Men selvfølgelig afhængig af personen

Anmeld

21. august 2011

Dansker i England

Den nedre grænse ligger for mig på et par af tyve - så har man fået lidt livserfaring og er modnet lidt til. (ja, måske er nogen modne som 18-årige, men det skader ikke at vente 5 år - i mine øjne). Den øvre vil jeg mene er et par af fyrre, så man stadig er forholdsvis ung med sit barn. Selv vil jeg ikke have børn efter de 35, og jeg er også rigtig glad for, at jeg var 27, inden jeg fik det første.

Anmeld

21. august 2011

MissTas

Jeg vil sige fra 18 år og op til en 38 år.

som 18 årig mener jeg, at man er ovre "barnealderen" plus man er myndig og derfor må være voksen nok til at tage ansvar for sine egne handlinger. Dog ses det desværre, at nogle vælger at få børn selvom de slet ikke er klar til det, men dette ses også et godt stykke oppe i tyverne.

Er selv gravid nu med barn nummer 1 og jeg er 21.

Anmeld

21. august 2011

Meliora

Den kommende far skriver:

Hvor synes i grænsen går for i hvilken alder det er ansvarligt at få børn - i begge ender af aldersskalaen? 

Ved godt det er svært at sige og det afhænger af personen men trods det er der mange ting der skal overvejes hvis man vælger at få børn i en tidlig eller sen alder. 

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Jeg vil sige 20-40 år. Dog har jeg altid selv villet være over 25 før jeg blev mor, og vi planlægger det næste år, hvor jeg er 26 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.