hvornår man SENEST skal have børn... jeg vil nok sige når man er 50.. så er det sgu sent at stifte familie.. men det kan man jo ikke bedømme da alderen ikke altid er ens betydning med helbredet eller livsglæden...
og jeg har da mødt nogle nybagte fædre f.eks. i 50'erne som var så friske så man skulle tro de kun var 35..
men måske er mit billede mht at når man er 50 meget forpurret pga mine egne forældre.. min far er sådan en mand der er ÆLDRE end han er fordi han har smerter og har været førtids pensionerert siden han var 40... og min mor.. hun er 50 og jeg kunne ikke forestille mig en kvinde på hendes alder og den måde hun ser ud på og går op i få et barn. men der er jo altså mange forskellige typer mennesker og der er nogle stykker der bare er fantastiske i mange år og som man ikke engang ved er så gamle...
det er jo lidt synd at få børn sent fordi at de så nærmest skal lære at vise hensyn til gamle forældre osv... døden kommer måske tidligere end gennemsnittet og de oplever måske ikke deres børnebørn osv..
men det er jo op til den enkelte person om han og hun vil blive nybagte forældre når de er deroppe a..
Anmeld