Hvornår testede du positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

MIWULA

Jeg sprang 1 hel måned over uden mens og testen var negativ først efter den måned testet jeg posetiv da jeg skulle ha min mens "igen".  Hihi så var blevet gravid i den måned jeg ikk havde fået min mens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

M.O.A.R.

På hjemmetest 1 - 7 dage efter..

Da min læges sekretær var liiiiiiige lovlig hurtig om at smide testen ud da jeg var oppe for at høre om den var go nok, fik jeg først det bekræftet hos lægen da jeg var 7 - 14 dage over

Anmeld

21. januar 2011

Honey88<3

Det er sjovt at se hvor forskellige vi er med test og svar

Kanon tråd!

Første gang lagde jeg mærke til at jeg ikke fik mens, men det var bare dejligt Men efter 2 en halv måned begyndte jeg at tænke lidt mere over det, tog en test, gik til lægen, og jeg var 8+4.

Anden gang var jeg 5+2. heller ingen mens der

Anmeld

29. august 2011

Snehund

Tak for denne test - jeres svar beroligede mig lidt i ventetiden.

Har stadig svært ved at tro det - 3 negative teste efter forventet, men udebleven mens. Jeg forsøgte at bevare tålmodigheden og fortælle mig selv, at det nok var psyken, der spillede mig et pus. Men 10 dage efter forventet mens. var den svagt positiv  - Jeg testede klart positiv på 12. og 13. dage efter forventet mens. Så jeg må være ca 5 (+6) henne nu. VILDT!!!

Skal til lægen næste uge.

Håber, håber, håber at alt er og forløber, som det skal være! Ved jo, at disse første uger er skrøbelige.

Det er kun anden ægløsning efter vi smed præventionen og jeg er 35 år gammel. Havde troet, at der kunne gå op til år før den var "hjemme".  Jeg er glad og helt rundt på gulvet. Har bare lyst til at fortælle det til hele verden - men vil vente nogle uger endnu.

Anmeld

14. oktober 2011

SB

Ved godt det er lidt siden denne tråd er brugt, men synes det er så fedt at høre nogle først tester "senere" ved godt man skal vente til efter forventet mens, som er her lørdag/ søndag, men har sådan på fornemmelsen den er god nok testede dog negativ i dag fredag

Anmeld

14. oktober 2011

Muffinmus

6 dage før, var 3+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.