Hvornår testede du positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2009

charlottekri

jeg testede om lørdagen hvor jeg skulle have haft min mens lørdagen før, og der var den svagt positivog vi var ved lægen om mandagen, hvor den selvfølgelig også var positiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2009

Gustavsmor

èn dag efter forventet mens stod jeg med positiv test.....Ellers ingen symptomer på graviditet!

Anmeld

12. januar 2009

starsofheaven

jeg har uregelmæssigt menstruation den er dig regelmæssigt nu efter jeg har født. Men dengang havde ejg det ikke i 6 mdr, og brugte ikke beskyttelse og vågnede en dag og sagde til mig selv jeger gravid, mine bryster var ømme så jeg tog en test om aften og den var virkelig positiv og tog så en om morgen og den var også positiv og var 7 uger henne.

Anmeld

15. januar 2009

H+S Skjolgborg.

Med min søn var jeg 6+3 henne teste negativ da jeg var 4+4 og 5+5.
Med min datter var jeg 4+0 efter mens men efter alle scanningerne var jeg kun 3+5.

Anmeld

15. januar 2009

Mca<3

2<Dage før forventet mens .. kunne ikke vente

Anmeld

2. juni 2010

abjensen

Da jeg tog min, fulgte jeg nogenlunde hvad der står i anbefalingen om hvornår graviditetstest skulle tages, og det virkede som det skulle. Positiv!

Jeg glæder mig!

Anmeld

6. august 2010

1jessen

jeg har efter 5 dage over tid testet posetiv.

nu glæder vi os til vores 2 barn  

held og lykke til alle jer andre

Anmeld

6. august 2010

quity

Jeg stemte blankt, da jeg (ved første graviditet) blev testede positiv 6 dage efter fabrikation hos min læge.  Allerede 2 dage efter fabrikationen kunne jeg mærke der var noget anderledes. Jeg fik sindsygt ondt, mindede om sidestik, det gjorde bare meget mere ondt og sad længere nede. Dette havde jeg så gennem hele graviditeten

Anmeld

6. august 2010

Pige2009

Jeg har stemt 14 dage eller mere, da jeg først testede positiv efter 9 uger

K.h. Linda

Anmeld

9. august 2010

Silas&Mille

Testede positiv 9 dage over mens.

Vi forventede slet ikke at den ville være positiv da den har været negativ så mange gange tidligere. Vi forsøgte i 2 år og 3 måneder inden det lykkedes, så vi var faktisk ved at opgive håbet om en naturlig graviditet.

Nu er vi 18+3 og skal til første scanning om en uge. Glæder mig helt vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.