Hvornår testede du positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår havde du en positiv graviditetstest?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

103.551 visninger
45 svar
0 synes godt om
9. januar 2009

LineD

Hej alle i skønne Baby.dk medlemmer.
Her er en lille afstemning til jer ;D

Hvor længe efter forventet mens stod i med et positivt resultat?
Her fisker jeg lidt efter om der monstro er nogen herinde der var langsomt producerende af hcg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2009

Honningblomst

9 dage FØR tid og 5 dage efter ægløsning fik jeg en positiv test...meget svag, men positiv.
Med Bertram var det kun 3 dage før og med Jeppe ventede jeg pænt til på dagen med at teste.
Knus..

Anmeld

9. januar 2009

LineD

Eva skriver:

9 dage FØR tid og 5 dage efter ægløsning fik jeg en positiv test...meget svag, men positiv.
Med Bertram var det kun 3 dage før og med Jeppe ventede jeg pænt til på dagen med at teste.
Knus..

WAUW eva hold da op! Det var vildt Den svarmulighed havde jeg så IKKE lige med hehe. Vildt!

Anmeld

9. januar 2009

Honningblomst

LineD skriver:

WAUW eva hold da op! Det var vildt Den svarmulighed havde jeg så IKKE lige med hehe. Vildt!

Nej og det var vildt...men tror det var fordi jeg ventede tvillinger i starten-smiler

Anmeld

9. januar 2009

Diana...

10 dage efter mens

Anmeld

9. januar 2009

lonemus

7 dage efter mens - begge gange!

Anmeld

9. januar 2009

Musen5

Jeg har svaret samme dag som forventet mens, men testede rent faktisk svagt positiv 2 dage før

Anmeld

9. januar 2009

LineD

Må jeg lige være fræk at spørge jer der måtte vente lidt på den positive test, om i inden den positive test havde haft lidt symptomer på graviditet?

Jeg er nemlig gået 5 dage over men da jeg testede den første dag var den negativ, men her de forløbene dage har jeg så fået meget ømme bryster, skal tisse ret ofte og lidt murren i underlivet...

Det kan sagtens være spyken i know Men nysgerrig er man vel

Anmeld

9. januar 2009

Diana...

LineD skriver:

Må jeg lige være fræk at spørge jer der måtte vente lidt på den positive test, om i inden den positive test havde haft lidt symptomer på graviditet?

Jeg er nemlig gået 5 dage over men da jeg testede den første dag var den negativ, men her de forløbene dage har jeg så fået meget ømme bryster, skal tisse ret ofte og lidt murren i underlivet...

Det kan sagtens være spyken i know Men nysgerrig er man vel

Jeg havet meget ømme bryster og tisset rigtig meget, og tænkte faktisk ikke så meget over at jeg var gravid for testen havet jo været negativ den første dag så jeg lagde det i baghoved og kom så til at tænke på det 10 dage efter fordi jeg var begyndt at tisse meget om natten.

Anmeld

9. januar 2009

Mette-Marie

Jeg testede meget positivt 2 dage før forventet mens (2 kraftige streger efter 1 min). Jeg havde meget kraftige mens-smerter ugen op til, men troede det skyldes, at jeg skulle have min mens.

/Mette-Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.