Hvornår testede du positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2009

Loggidut

med mine første tre børn gik jeg til lægen 14 dage efter mens var udeblevet...helt normal procedure...

men med Tiffanie var jeg ca 25 uger henne i forløbet...ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2009

HeY

Loggidut skriver:

med mine første tre børn gik jeg til lægen 14 dage efter mens var udeblevet...helt normal procedure...

men med Tiffanie var jeg ca 25 uger henne i forløbet...ha ha

ku du sleeet ikke mærke at du var gravid ? siden der gik 25uger først

Anmeld

9. januar 2009

Loggidut

HeY skriver:

ku du sleeet ikke mærke at du var gravid ? siden der gik 25uger først

jeg havde ingen af de symtomer som jeg har haft før...desuden styrtblødte jeg over 14 dage, med to måneders mellemrum...så nej jeg fattede ingen ting.

jeg fandt ud af jeg var gravid fordi jeg var på kur, men tabte mig slet ikke (tog så heller ikke på og da jeg opdagede at min mave gik helt amok når jeg spiste bananer bad min veninde mig tage en test...og så var den "sgu" positiv.

hvad der var mere underligt var, at vi faktisk forsøgte at få barn...og jeg havde smidt p-pillerne, så hun var virkelig ønsket.

jeg fødte så 4 uger før tid...så her blev det til 11 ugers graviditet til mig (hvor jeg altså var klar over det)

det skal lige siges at jeg kun har døjet med fysikken under mine graviditeter...har aldrig kastet op eller noget...så nej...jeg anede intet.

Anmeld

9. januar 2009

HeY

Loggidut skriver:

jeg havde ingen af de symtomer som jeg har haft før...desuden styrtblødte jeg over 14 dage, med to måneders mellemrum...så nej jeg fattede ingen ting.

jeg fandt ud af jeg var gravid fordi jeg var på kur, men tabte mig slet ikke (tog så heller ikke på og da jeg opdagede at min mave gik helt amok når jeg spiste bananer bad min veninde mig tage en test...og så var den "sgu" positiv.

hvad der var mere underligt var, at vi faktisk forsøgte at få barn...og jeg havde smidt p-pillerne, så hun var virkelig ønsket.

jeg fødte så 4 uger før tid...så her blev det til 11 ugers graviditet til mig (hvor jeg altså var klar over det)

det skal lige siges at jeg kun har døjet med fysikken under mine graviditeter...har aldrig kastet op eller noget...så nej...jeg anede intet.

hooold da , hvor vildt os lidt fedt synes jeg ..
- det er da fantastisk så forskelligt det kan være fra kvinde til kvinde ..

Ihh, hvor måtte i bare være lykkelige så . - da du endlig fandt ud af det heh ,.

Anmeld

9. januar 2009

Loggidut

HeY skriver:

hooold da , hvor vildt os lidt fedt synes jeg ..
- det er da fantastisk så forskelligt det kan være fra kvinde til kvinde ..

Ihh, hvor måtte i bare være lykkelige så . - da du endlig fandt ud af det heh ,.

det var sindsygt turbulent...dagen efterjeg testede smuttede jeg op til lægen, med en veninde (for michael sad herhjemme i chok, og da lægen mærkede liv uden på maven...ja så blev der dælme jubel...men også en del utilpashed, for hun kunne kun skyde på jeg var alt mellem uge 22 og 33 uge.
så jeg anede intet om nogen ting...

fødslen var også noget mikmaks...ingen veer, og rent held jeg var på fødegangen...for pludselig kom hun bare ud...på 48 min var det overstået...og jeg anede ikke jeg skulle føde.

men grunden til jeg blødte var at jeg havde en blødning fra moderkagen (jeg arbejdede ret hårdt dengang) og det er nu nok også grunden til hun kom så tidligt og hurtigt.

nå trådstarteren mente nok ikke fødselssnak med det her...vil du vide mere så spørg i en privatbesked...

Anmeld

10. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Loggidut skriver:

Hvor er det vildt
Må godt nok være mærkeligt at have sådan en "kort graviditet"...

Anmeld

10. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har begge gange testet 4-5 dage efter mens skulle have været kommet.

Var egentlig begge gange sikker på at jeg var gravid, da jeg havde meget ømme bryster, kvalme, og specielt ved nummer to var utrolig træt.

Har dog ved en tidligere graviditet fået taget en test oppe ved lægen et par dage efter forventet mens som var negativ. Ugen efter kunne jeg så teste positiv derhjemme.

Anmeld

10. januar 2009

Hertzum77

Med Caroline testede jeg positiv 5 dage før, forventet mens og med Emma 1 uge efter.

Anmeld

10. januar 2009

Mathilde

Jeg testede positiv 1 dag inden forventet mens. Dvs 27 dage efter sidste mens. første dag

Anmeld

10. januar 2009

Annikaa

jeg svarede 7-14 dage over, da jeg ikke lige havde det i tankerne, fordi jeg lå syg, og ellers ikke havde nogen symtomer på at jeg var gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.