Hvornår testede du positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

saxa

Har stemt blankt.. Da jeg denne gang testede positiv 4 dage før forventet mens, da jeg fornemmede der var noget i gærde..

Første gang havde jeg den samme fornemmelse, men tror jeg testede et par dage over.. Kan faktisk ikke huske det, da jeg ikke havde så meget styr på mensen dengang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Sofia

4 DAGE FØR TID

Anmeld

9. august 2010

<3

Jeg tror det var 10dage før mens. fik jeg en svag streg men kunne mærke forskellen i min krop så var slet ikke i tvivl

Anmeld

9. august 2010

Svane83

Jeg testede først 4 dage efter forventet mens, fordi jeg var bange for at den ikke ville være positiv, men det var den - alle 5 gange

Anmeld

21. januar 2011

baby84

må jeg spørge om i der testede positive efter mens først testede der? eller havde i prøvet inden og fået negative test?

Jeg har ikke kunne kontrollere mit indre testmonster og tester negativt 3 dage inde mens selv med supersensitiv test. Er ved at miste håbet lidt, da jeg tænker der da burde være bare en utydelig streg hvis den var der.

Anmeld

21. januar 2011

DianaM

Jeg testede negativ indtil 4 dage efter forventet mens og først på 4. dagen fik svag positiv. Først på 7. dag var den sikker positiv.

Anmeld

21. januar 2011

baby84

DianaM skriver:

Jeg testede negativ indtil 4 dage efter forventet mens og først på 4. dagen fik svag positiv. Først på 7. dag var den sikker positiv.

tak.. er i tvivl om hvad der er mest normalt. har gået og forestilt mig at de fleste ville kunne teste positivt inden forventet mens, men måske det andet er lige så almindeligt..det håber jeg meget for så er der staidg håb

Anmeld

21. januar 2011

FruHolm <3

testede positiv 5 dage før

Anmeld

21. januar 2011

Deka11

Jeg testede positiv dagen før min mens skulle være kommet. Så der var jeg 3+6. (Det var første test jeg prøvede).

Og jeg begyndte at få kvalme om natten allerede 2 dage efter ægløsning. Så det var meget tidligt, at jeg begyndte at mærke noget. 

Anmeld

21. januar 2011

SussieThyssen

LineD skriver:

Hej alle i skønne Baby.dk medlemmer.
Her er en lille afstemning til jer ;D

Hvor længe efter forventet mens stod i med et positivt resultat?
Her fisker jeg lidt efter om der monstro er nogen herinde der var langsomt producerende af hcg...

Ja..vi er faktisk nogle stykker der er meget sent ude.
For mit vedkommende har jeg aldrig kunnet testes positiv før uge 12-16.
Heller ikke selvom jeg var hamrende gravid, lægen kunne både se og mærke det og der var spræl på scanninger og masser af hjertelyd, samt positive blodprøver.
Så sådan er vi bare nogle der er

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.