Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Jeg har slet ikke nogle ord... Men du får et kæmpe
Jeg har slet ikke nogle ord... Men du får et kæmpe
Tak. Men nu må den næste måned godt gå hurtigt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Tak. Men nu må den næste måned godt gå hurtigt.
Ja det kan jeg godt forstå... Her må det også godt gå hurtigt..
hej søde dig..
dejlig at hun vokser som hun skal
har din mand og dig et yndlings sted hvor havet grænser op til.?? for i kunne vælge at få hende kremeret og så få hendes aske spredt i havet.... det syntes jeg bare er så smukt at gøre... i behøver jo ikke have et gravsted med et navn eller dato på fordi at i ikke behøver en matriel ting til at tænke på den lille blomst.. i vil jo altid have hende i jeres hjerte..
Kofoed. skriver: Vi har 10 timers psykologhjælp, men har ikke valgt at bruge dem endnu, da jeg ikke synes behovet var så stort og netop gerne vil have dem til efter fødselen, da den jo er altafgørende. Fandt lige denne hjemmeside. Kan se en i Kolding sælger de samme, han vil bare ikke oplyse priser: http://www.begravelsesservice.dk/index.php?id=171,0,0,1,0,0
Vi har 10 timers psykologhjælp, men har ikke valgt at bruge dem endnu, da jeg ikke synes behovet var så stort og netop gerne vil have dem til efter fødselen, da den jo er altafgørende.
Fandt lige denne hjemmeside. Kan se en i Kolding sælger de samme, han vil bare ikke oplyse priser: http://www.begravelsesservice.dk/index.php?id=171,0,0,1,0,0
Det var godt. Tror også I vil have større brug for dem efter fødslen.
Nu har jeg lige nogle svære / dumme spørgsmål, så jeg sender lige en PB
Sifling skriver: Puha det er en træls situation.. Nu ved jeg ikke hvor troende i er, men mine forældre har nogle venner der var ude for noget lignende og de valgte at "sende" deres barn ud i havet, for derved at kunne mindes hende og "give hende fri".. Jeg syntes selv det er en smuk tanke, men det er jo meget op til den enkelte person, hvad man mener er det rigtigt Håber i finder en løsning der kan give jer fred
Puha det er en træls situation.. Nu ved jeg ikke hvor troende i er, men mine forældre har nogle venner der var ude for noget lignende og de valgte at "sende" deres barn ud i havet, for derved at kunne mindes hende og "give hende fri".. Jeg syntes selv det er en smuk tanke, men det er jo meget op til den enkelte person, hvad man mener er det rigtigt Håber i finder en løsning der kan give jer fred
Har tænkt lidt op det, men vil heller havde et konkert sted at tage hen, om det er den lokale park eller kirkegård er lige meget, man må vist bare ikke længere begrave i parkerne.
Men tak for forslaget.
isabellamor skriver: hej søde dig.. dejlig at hun vokser som hun skal har din mand og dig et yndlings sted hvor havet grænser op til.?? for i kunne vælge at få hende kremeret og så få hendes aske spredt i havet.... det syntes jeg bare er så smukt at gøre... i behøver jo ikke have et gravsted med et navn eller dato på fordi at i ikke behøver en matriel ting til at tænke på den lille blomst.. i vil jo altid have hende i jeres hjerte..
Som også svaret til sifling, så er det ikke mig med kremering og sådan, ønsker noget mere konkert. Desunde så nej. det har vi ikke. Kæresten er ekstrem vandskræk og så kommer vi begge fra byer inde i landet.
Nessie skriver: Det var godt. Tror også I vil have større brug for dem efter fødslen. Nu har jeg lige nogle svære / dumme spørgsmål, så jeg sender lige en PB
Er besvaret
Kofoed. skriver: Er besvaret
I lige måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128