Update fra Kofoed. (voldsomt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Kofoed.

skønneunger skriver:

du burde kunne få sådan en "pap" kiste.

jeg tror personligt selv jeg ville vælge at hospitalet gjorde sig af med fosteret også som du siger det er vokset ind i moderkagen osv, men så ville jeg nok i stedet for, lave en lille minde plads i mit hjem altså et lys og noget der symboliserer hende?

men det er kun hvad jeg tror jeg ville, man ved jo ikke hvad ens behov er før man har prøvet det selv.

stort kram herfra ihvertfald og håber i finder en løsning der ikke kræver for meget af jer i sådan en stund

Kender ikke det store til sådan noget.

Det er også en mulighed, men synes bare igen, at det bliver uhumant og koldt, vis man lade sygehuset gøre som de plejer.

Men jeg synes også den er svær ligenu, for hvem siger behovet er der til det helt store, så er det jo lidt vildt med de store begravelses planer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Kofoed.

Maja84 skriver:

Åh ved ikke engang hvad jeg skal rådgive eller sige, må være en meget svær beslutning.Kunne man evt snakke med præsten, inden fødslen, så i på forhånd ved mulighederne for en evt begravelse ?

Sender en kæmpe kæmpe krammer, og håber i finder ud af det hele

Der er lige et par ting vi overvejer, men ellers er det jo, at aftale det med præsten inden, tror ikke overskudet er særlig stort efter.

Tak.

Anmeld

20. august 2011

Kofoed.

isabellamor skriver:

det kan i sagtens. og så lave et lille "alter" hvor den lille urne kan stå på med et lys som i kan tænde hver dag og sætte nogle fine blomster på... og hvis i får et billede og ikke har noget imod at lade det stå fremme ( nogle vil måske finde det lidt makabert, men jeg syntes det er en sød og fin måde at "mindes" det der er gået bort )

Ud over det nok ikke er det kønneste billed i verden, hun ligner på ingen måde et menneske/baby. Men ellers ja, så er det en sød måde at gøre det på.

Anmeld

20. august 2011

Kofoed.

Tropez skriver:

Ej altså søde, det er jeg ked af at høre, hold op en svær beslutning at skulle tage, vil ikke kunne sætte mig i dit.sted men kan da give dig en krammer med på vejen og håbe på at en løsning snart finder sted knuz. Og kramz

Mange tak søde

Anmeld

20. august 2011

baby012

Uha, det er ikke nemt  

Det må være så hårdt det hele, dejligt at der kommer en lille frisk levende baby ud af det, men at nr. 2 så kommer ud og ikke er i live  

håber du evt. kan tale med en præst som vil gå med til det idet at hun gik til lige før grænsen for abort. og du har båret på hende i så lang tid.. 

ved de hvad der gik galt, hvtså hvorfor hun ikke klarede den

ellers kan i måske få hende kremeret og så have urnen til at stå derhjemme så man på en måde stadig har hende lidt hos sig  .. ? 

Anmeld

20. august 2011

Kofoed.

gravid20 skriver:

Uha, det er ikke nemt  

Det må være så hårdt det hele, dejligt at der kommer en lille frisk levende baby ud af det, men at nr. 2 så kommer ud og ikke er i live  

håber du evt. kan tale med en præst som vil gå med til det idet at hun gik til lige før grænsen for abort. og du har båret på hende i så lang tid.. 

ved de hvad der gik galt, hvtså hvorfor hun ikke klarede den

ellers kan i måske få hende kremeret og så have urnen til at stå derhjemme så man på en måde stadig har hende lidt hos sig  .. ? 

De kan kun gætter på hvad der gik glat, men da hun ikke kunne obduceres, så ved man det ikke med sikkerhed og nu er det for sent. Men de tror enten var det en hjertefejl eller uopdaget kromosomfejl.

Det kan vi nok godt, det er helt sikkert noget vi skal have tjekket op på.

Anmeld

20. august 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Jeg kan godt lide jeres sofa opdeling

Men tak, selvom jeg nu bare smuttede i seng

Jah ikke. JEg er også selv ganske tilfreds med den. haha.

Søvn skal der til.

Anmeld

20. august 2011

Laulund87

Puha en omgang

Jeg har overhovedet ikke forstand på de ting, men synes da bestemt hun skal begraves. Ikke bare "smides ud"

Anmeld

20. august 2011

Kofoed.

Laulund87 skriver:

Puha en omgang

Jeg har overhovedet ikke forstand på de ting, men synes da bestemt hun skal begraves. Ikke bare "smides ud"

Det gør vi nemlig også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.