Hvilken flyverdragt?!?!?! (didriksons....?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

SpunkenJo

Mor til Frederic skriver:

Vi kører kun med didriksons og har gjort det siden han var lille, han fylder 3 år her den 3 sep..

Vi har stort set brugt alt fra det mærke; ski overalls - jakke - luffer - fleece trøje - flyverdragt mm.

Vi har intet dårligt at sige om det mærke.

Vi havde en reima og så en didriksons som reserve, men det blev hurtigt byttet om. Han kunne slet ikke holde varmen i reima's, trods flere lag tøj - men de er også meget klovne agtige i facon og derved svært for en tynd dreng at fylde/holde varmen..

Godt at vide det der med tynd dreng, for Carlen er sgu også en splejs 

Jeg skal bare lige har luret størrelsen, og valgt farve, så blir der indkøbt en Didriksons 

Er så glad så glad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

SpunkenJo

saxi skriver:

Har kun gode erfaringer med mærket! Min datter har haft det forede regntøj, som flyverdragten, blot to delt.. Og det var bare super lækkert!! Har dog sværget til Hummels flyverdragter og er det eneste mærke vi har ejet dem i. Har lige købt til lillemanden, så han er vinrænker men klart en anbefaling herfra til mærket didriksons (og Hummel )

Uuuuhhh hvor er det godt at høre 

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

Znuzke skriver:

Hvordan er den i størrelsen?? Jeg har nemlig kig på en Kilimanjaro som er sat ned til 700 fra 900, men jeg er i tvivl om Lukas kan nøjes med en 130

På lørdag 8 dage, ved jeg hvordan de er i størrelsen, for der får Carlen lov til at prøve min veninde fra Jyllands.

Så skal jeg nok skrive hvilken størrelse jeg valgte

Hvor har du fundet den til 700 henne? 

Anmeld

19. august 2011

saxa

SpunkenJo skriver:

Godt at vide det der med tynd dreng, for Carlen er sgu også en splejs 

Jeg skal bare lige har luret størrelsen, og valgt farve, så blir der indkøbt en Didriksons 

Er så glad så glad 

Min erfaring med størrelsen er at de nok hælder lidt til den store ende

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

saxi skriver:

Min erfaring med størrelsen er at de nok hælder lidt til den store ende

Tak 

Rigtig godt at vide 

Anmeld

19. august 2011

NoahEmil

På texpro.dk har de didriksons som vandt test sidste år til 699,-den står til 900,- på andre web shops. dog kun i sort til drenge. Har selv købt en rigtig lækker

Anmeld

19. august 2011

ekzunz

SpunkenJo skriver:

På lørdag 8 dage, ved jeg hvordan de er i størrelsen, for der får Carlen lov til at prøve min veninde fra Jyllands.

Så skal jeg nok skrive hvilken størrelse jeg valgte

Hvor har du fundet den til 700 henne? 

Det har jeg da her - jeg har faktisk siddet og overvejet hele dagen om det var det jeg skulle kaste mig ud i. Og så har jeg lige prøvet vinterjakken fra sidste år på ham i str. 128 og den passer stadig, så jeg tror da jeg springer ud i det

http://www.eventyrsport.dk/shop/visvare.aspx?varenummer=20757&hkid=16&maerkeid=29&oversigt=../maerker/vismaerke.aspx&mid=29

Anmeld

19. august 2011

ekzunz

ladydan1 skriver:

kan simpelthen ikke huske hvad den hed..snowsuit eller noget i den stil. :-)

Ved egentlig ikke om vinterjakken har et navn også..men tror ikke Didriksons har andet end kvalitet!

:-) Sisse

Sisse - hvad siger du til størrelsen?? Er den stor i størrelsen eller??? Jeg overvejer om Lukas kan bruge en 130 i år

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

NoahEmil skriver:

På texpro.dk har de didriksons som vandt test sidste år til 699,-den står til 900,- på andre web shops. dog kun i sort til drenge. Har selv købt en rigtig lækker

Fedt

Jeg kigger på det. Tak 

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

Znuzke skriver:

Det har jeg da her - jeg har faktisk siddet og overvejet hele dagen om det var det jeg skulle kaste mig ud i. Og så har jeg lige prøvet vinterjakken fra sidste år på ham i str. 128 og den passer stadig, så jeg tror da jeg springer ud i det

http://www.eventyrsport.dk/shop/visvare.aspx?varenummer=20757&hkid=16&maerkeid=29&oversigt=../maerker/vismaerke.aspx&mid=29

Najs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.