Hvilken flyverdragt?!?!?! (didriksons....?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.653 visninger
77 svar
0 synes godt om
19. august 2011

SpunkenJo

Jeg har kigget og kigget, og tror jeg ender med en fra Didriksons1913.

Jeg tror vi lander på enten denne her:

Pris 900

eller denne her:

Pris: 800

Er der nogen som kender mærket? Og har erfaring med det?

Klik på billederne, for at linke til mere info...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

AnneBJ

Har arbejdet i børnehave hvor en pige havde sådan en dragt! Den var MAX lækker!! Virkelig god dragt. Til at bevæge sig i, vandtæt, og så var det ikke det samme som alle andre havde!

Anmeld

19. august 2011

<3

Min søn har haft MOLO, Mikk-line, TWINS, TTH, HH osv. og didrikssons var bare bedst!

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

AnneBJ skriver:

Har arbejdet i børnehave hvor en pige havde sådan en dragt! Den var MAX lækker!! Virkelig god dragt. Til at bevæge sig i, vandtæt, og så var det ikke det samme som alle andre havde!

Fedt at høre du er begejstret for kvaliteten 

Jeg er godt nok også meget tæt på at bestille en til lillemanden.

- Så mangler jeg nemlig kun vinterstøvlerne, for termostøvlerne købte jeg i Skoringen igår, til billige kroner 

Men for S**** det er et makværk at lure størrelser, og kvalitet!!!

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

mrs X skriver:

Min søn har haft MOLO, Mikk-line, TWINS, TTH, HH osv. og didrikssons var bare bedst!

FEDT FEDT FEDT FEDT!!!! 

Det gør mig simpelthen så glad at høre, for jeg er mere eller mindre også overbevist om, at det er den rigtige dragt jeg har fat i der 

Anmeld

19. august 2011

K&S

SpunkenJo skriver:

Jeg har kigget og kigget, og tror jeg ender med en fra Didriksons1913.

Jeg tror vi lander på enten denne her:

Pris 900

eller denne her:

Pris: 800

Er der nogen som kender mærket? Og har erfaring med det?

Klik på billederne, for at linke til mere info...

Min mand har arbejdet med sportsudstyr i 8 år og de førte Didriksons, der hvor han var. Han siger, det er SUPER god kvalitet

Anmeld

19. august 2011

AnneBJ

SpunkenJo skriver:

Fedt at høre du er begejstret for kvaliteten 

Jeg er godt nok også meget tæt på at bestille en til lillemanden.

- Så mangler jeg nemlig kun vinterstøvlerne, for termostøvlerne købte jeg i Skoringen igår, til billige kroner 

Men for S**** det er et makværk at lure størrelser, og kvalitet!!!

Nice med termostøvler. Det slipper jeg formodentlig for i år, det der fordtøjsshow, men det er straks værre med flyverdragter

Jeg pønser på Felix kommer i Didriksons, når han når "legealder" - forstå mig ret, for en 9 mdr. baby er jo ikke ude ret længe af gangen!

Anmeld

19. august 2011

Marco2

Den blev lige kåret som "Bedst i test" i Søndagsavisen:

http://sondagsavisen.dk/multimedie/42769109.pdf

AG

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

AnneBJ skriver:

Nice med termostøvler. Det slipper jeg formodentlig for i år, det der fordtøjsshow, men det er straks værre med flyverdragter

Jeg pønser på Felix kommer i Didriksons, når han når "legealder" - forstå mig ret, for en 9 mdr. baby er jo ikke ude ret længe af gangen!

Du kan vel egentlig klare dig med en rigtig god fleecedragt (Skal du jo alligevel ha til barnevognen formoder jeg) og så noget godt regntøj, fx. noget fra IdaT, som er på bud lige her

Du skal vel egentlig også ha regntøj til dp/vs start alligevel

Anmeld

19. august 2011

AnneBJ

SpunkenJo skriver:

Du kan vel egentlig klare dig med en rigtig god fleecedragt (Skal du jo alligevel ha til barnevognen formoder jeg) og så noget godt regntøj, fx. noget fra IdaT, som er på bud lige her

Du skal vel egentlig også ha regntøj til dp/vs start alligevel

Jeg har købt en brugt flyverdragt til den nætte sum af 125 kroner. Den kan han bruge så længe han kan, og så har jeg et sæt termotøj og et sæt regntøj som er for stort lige nu, så jeg forventer han kan bruge det hele vinteren.

Og så skal jeg have fundet noget til at sove i, men muligvis har vi en olde der strikker det, så det venter jeg lige lidt med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.