Hvilken flyverdragt?!?!?! (didriksons....?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

eElak

SpunkenJo skriver:

den komer da til at psse ham fint så i en 98'er.

Jeg har tænkt mig at der skal stå termostøvler permanent i vuggeren, og så har han sine vinterstøvler til at tage frem og tillbage i, samt lege på legepladsen og hjemme med.

Termo, er sådan lidt livrem og seler.

Så mangler nu kun en jakke, og støvlerne til drengen 

TTH er meget store i størrelsen... ;-)

Har prøvet den på ham - han ligner en udsultet teletubby.. ;-)

Kan så høre at termostøvler er der ikke behov for der - man kan ikke efterlade noget hos dagplejeren ;-)

Har heldigvis en jakke og overtræksbukser i str 92 fra sidste år, så det bør faktisk også kunne passe ham indtil flyverdragten passer ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

SpunkenJo

KaLee skriver:

TTH er meget store i størrelsen... ;-)

Har prøvet den på ham - han ligner en udsultet teletubby.. ;-)

Kan så høre at termostøvler er der ikke behov for der - man kan ikke efterlade noget hos dagplejeren ;-)

Har heldigvis en jakke og overtræksbukser i str 92 fra sidste år, så det bør faktisk også kunne passe ham indtil flyverdragten passer ;-) 

Jamen så er du jo godt kørende alligeveæl

Anmeld

20. august 2011

Mettemus

SpunkenJo skriver:

Jeg er så glad for at høre du er glad for dit køb. Jeg er overbevist om at jeg blir ligeså glad for dragten til drengen 

- Der har ikke været een eneste i denne tråd der har talt dårligt om Didriksons!!!! Jeg er målløs 

Det er skønt!

Og jeg er glad for at du oprettede den - det sætter lige to streger under, at vi begge to har skudt (og betalt for ) papegøjen!

Anmeld

20. august 2011

SpunkenJo

Mettemus skriver:

Det er skønt!

Og jeg er glad for at du oprettede den - det sætter lige to streger under, at vi begge to har skudt (og betalt for ) papegøjen!

Jeg er også virkelg glad. Og kan ikke vente til jeg i næste uge skal hente dragten huen og vanterne

Jubiiii

Hvilken var det du købte? Og i hvilken farve?

Anmeld

20. august 2011

Mettemus

SpunkenJo skriver:

Jeg er også virkelg glad. Og kan ikke vente til jeg i næste uge skal hente dragten huen og vanterne

Jubiiii

Hvilken var det du købte? Og i hvilken farve?

Har du også købt hue og vanter derfra?

Jeg har købt en babyflyverdragt i turkis og navy. Jeg kan ikke få lov til at kopiere et billede af den herinde.

Hvilken har du købt?

Anmeld

20. august 2011

Pigent

SpunkenJo skriver:

Jeg har kigget og kigget, og tror jeg ender med en fra Didriksons1913.

Jeg tror vi lander på enten denne her:

Pris 900

eller denne her:

Pris: 800

Er der nogen som kender mærket? Og har erfaring med det?

Klik på billederne, for at linke til mere info...

De børn jeg passer har brugt H&Ms,Mikkel-line og Bilkas alle 3 gode flyverdragter.

Anmeld

20. august 2011

SpunkenJo

Mettemus skriver:

Har du også købt hue og vanter derfra?

Jeg har købt en babyflyverdragt i turkis og navy. Jeg kan ikke få lov til at kopiere et billede af den herinde.

Hvilken har du købt?

Jeg har købt den model der hedder Kilimanjaroo i Eventyrsport til 699 (normal:900) så det var et godt køb.

Og ja til vanter og matche de hue

Blad lidt tilbage, så kan du se hva jeg endte med at købe

Anmeld

20. august 2011

SpunkenJo

Barnepigen skriver:

De børn jeg passer har brugt H&Ms,Mikkel-line og Bilkas alle 3 gode flyverdragter.

Super

Godt at vide til næste gang, men har skærfere købt en fra Didriksons nu, fordi den er blevet anbefalet så kraftigt af både fagfolk og forbrugere

Tak for dit input

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.