Hvilken flyverdragt?!?!?! (didriksons....?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

ekzunz

SpunkenJo skriver:

Hvilken butik har du bestilt det til?

Til den i Hillerød. Jeg tænker at jeg jo også kan tage Lukas med derop og så kan han prøve den med det samme. Det er faktisk ret smart at man kan bestille til afhentning

Hvor har du bestilt den til??

Mht. støvler, så var vi ret glade for Primigi da Lukas var mindre og han har også haft Angulus som har været rigtigt gode.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

SpunkenJo

Znuzke skriver:

Til den i Hillerød. Jeg tænker at jeg jo også kan tage Lukas med derop og så kan han prøve den med det samme. Det er faktisk ret smart at man kan bestille til afhentning

Hvor har du bestilt den til??

Mht. støvler, så var vi ret glade for Primigi da Lukas var mindre og han har også haft Angulus som har været rigtigt gode.

Københavnm Nørreport har jeg bestilt til

Jeg må på det store skomarked

Anmeld

19. august 2011

eElak

SpunkenJo skriver:

Jeg har kigget og kigget, og tror jeg ender med en fra Didriksons1913.

Jeg tror vi lander på enten denne her:

Pris 900

eller denne her:

Pris: 800

Er der nogen som kender mærket? Og har erfaring med det?

Klik på billederne, for at linke til mere info...

Jeg var i en forhandler i dag, som anbefalede Didriksons. Den var testvinder sidste år (foran TTH, Reima m.m.) og har et vandsøjletryk på 10.000. 

Det var den øverste han havde hjemme... 

Jeg har købt en TTH på udsalg sidste år og håber virkelig at knægten tager et lille ryk, så han faktisk kan være i den...  

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

KaLee skriver:

Jeg var i en forhandler i dag, som anbefalede Didriksons. Den var testvinder sidste år (foran TTH, Reima m.m.) og har et vandsøjletryk på 10.000. 

Det var den øverste han havde hjemme... 

Jeg har købt en TTH på udsalg sidste år og håber virkelig at knægten tager et lille ryk, så han faktisk kan være i den...  

Hvor er det godt, jeg har købt netop det til Carlen så

Bright Blue

Chalk

Til den nette sum af 997 kr for hele balladen 

I'M SO HAPPY 

Anmeld

19. august 2011

eElak

SpunkenJo skriver:

Hvor er det godt, jeg har købt netop det til Carlen så

Bright Blue

Chalk

Til den nette sum af 997 kr for hele balladen 

I'M SO HAPPY 

Hvad str. bruger Carlen egentlig efterhånden? 86 eller 92? Eller måske endda 98 :-)

og hvad endte du så med sko?

Jeg var lige ude og se på markedet i dag... Superfit virker bare dejligt lette, og ja.. faldt vidst lidt for dem.. men ikke for prisen.. ævs..  

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

KaLee skriver:

Hvad str. bruger Carlen egentlig efterhånden? 86 eller 92? Eller måske endda 98 :-)

og hvad endte du så med sko?

Jeg var lige ude og se på markedet i dag... Superfit virker bare dejligt lette, og ja.. faldt vidst lidt for dem.. men ikke for prisen.. ævs..  

Jeg har bestilt Didriksons i str. 90, som nok mest svarer til 92/98 fordi de er lidt store i størrelserne....

Og i termostøvler, har jeg købt str. 23 til drengen.

Så mangler kun vinterstøvlerne 

Anmeld

19. august 2011

eElak

SpunkenJo skriver:

Jeg har bestilt Didriksons i str. 90, som nok mest svarer til 92/98 fordi de er lidt store i størrelserne....

Og i termostøvler, har jeg købt str. 23 til drengen.

Så mangler kun vinterstøvlerne 

Termo hvad for noget??? 

Det har jeg ikke tænkt på... Satser på at min faster går amok med strikketøjet igen i år ;-)

det var mere om du havde udset dig nogle bestemte vinterstøvler endnu :-)

Den TTH dragt jeg havde købt til knægten sidste år er str 98.... Han er på vej op i str 92 i tøj nu, såå.. ja... det ser lidt sort ud ;-) 

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

KaLee skriver:

Termo hvad for noget??? 

Det har jeg ikke tænkt på... Satser på at min faster går amok med strikketøjet igen i år ;-)

det var mere om du havde udset dig nogle bestemte vinterstøvler endnu :-)

Den TTH dragt jeg havde købt til knægten sidste år er str 98.... Han er på vej op i str 92 i tøj nu, såå.. ja... det ser lidt sort ud ;-) 

den komer da til at psse ham fint så i en 98'er.

Jeg har tænkt mig at der skal stå termostøvler permanent i vuggeren, og så har han sine vinterstøvler til at tage frem og tillbage i, samt lege på legepladsen og hjemme med.

Termo, er sådan lidt livrem og seler.

Så mangler nu kun en jakke, og støvlerne til drengen 

Anmeld

19. august 2011

Mettemus

SpunkenJo skriver:

Jeg har kigget og kigget, og tror jeg ender med en fra Didriksons1913.

Jeg tror vi lander på enten denne her:

Pris 900

eller denne her:

Pris: 800

Er der nogen som kender mærket? Og har erfaring med det?

Klik på billederne, for at linke til mere info...

Jeg købte en til lillemanden i går. Den er SÅ lækker i kvaliteten! Tror jeg kan kramme den sammen så jeg kan have hele flyverdragten i to hænder. Den er så fleksibel og blød, og helt sikkert god at bevæge sig i. Jo mere jeg går og tænker over det, des mere tilfreds bliver jeg med købet.

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

Mettemus skriver:

Jeg købte en til lillemanden i går. Den er SÅ lækker i kvaliteten! Tror jeg kan kramme den sammen så jeg kan have hele flyverdragten i to hænder. Den er så fleksibel og blød, og helt sikkert god at bevæge sig i. Jo mere jeg går og tænker over det, des mere tilfreds bliver jeg med købet.

Jeg er så glad for at høre du er glad for dit køb. Jeg er overbevist om at jeg blir ligeså glad for dragten til drengen 

- Der har ikke været een eneste i denne tråd der har talt dårligt om Didriksons!!!! Jeg er målløs 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.