Hvilken flyverdragt?!?!?! (didriksons....?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

K&S

SpunkenJo skriver:

Var det Eventyrsport? For kan ikke rigtig finde andet end netbutikker der forhandler Didriksons. Men jeg er måske ikke så go til at søge... 

Nej, det er Stadium  men de har ikke flyverdragter - grunden til at du ikke kan finde en fysisk butik er nok fordi det ikke er så udbredt i DK, det er til gengæld STORT i Sverige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Nemesis

SpunkenJo skriver:

Arhmen altså

Jeg er slet ikke i tvivl mere 

Hvilke har dine unger haft? Og specielt den der, der nu kører på 4. sæson

kan simpelthen ikke huske hvad den hed..snowsuit eller noget i den stil. :-)

Ved egentlig ikke om vinterjakken har et navn også..men tror ikke Didriksons har andet end kvalitet!

:-) Sisse

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

AnneBJ skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt! OG tillykke i øvrigt, synes nok jeg havde set at du ventede dig

TAK

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

K&S skriver:

Nej, det er Stadium  men de har ikke flyverdragter - grunden til at du ikke kan finde en fysisk butik er nok fordi det ikke er så udbredt i DK, det er til gengæld STORT i Sverige

Ja, det er jo et svenskt mærke

Og med min hengemte skabssvensker er det noget der passer damen her aldeles udemærket 

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

ladydan1 skriver:

kan simpelthen ikke huske hvad den hed..snowsuit eller noget i den stil. :-)

Ved egentlig ikke om vinterjakken har et navn også..men tror ikke Didriksons har andet end kvalitet!

:-) Sisse

Super fedt

Har nemlig også kigget på vinterjakke fra Didriksons til ham 

Fedt med nogen, som virkelig har testet produktet af 

Tak for info 

Anmeld

19. august 2011

<3

SpunkenJo skriver:

FEDT FEDT FEDT FEDT!!!! 

Det gør mig simpelthen så glad at høre, for jeg er mere eller mindre også overbevist om, at det er den rigtige dragt jeg har fat i der 

Ja didrikssons er bare gode og den vi havde var til 700kr så kan ikke andet end tro du bliver glad for den!

Anmeld

19. august 2011

saxa

Har kun gode erfaringer med mærket! Min datter har haft det forede regntøj, som flyverdragten, blot to delt.. Og det var bare super lækkert!! Har dog sværget til Hummels flyverdragter og er det eneste mærke vi har ejet dem i. Har lige købt til lillemanden, så han er vinrænker men klart en anbefaling herfra til mærket didriksons (og Hummel )

Anmeld

19. august 2011

Mor til Frederic og Freya

SpunkenJo skriver:

Jeg har kigget og kigget, og tror jeg ender med en fra Didriksons1913.

Jeg tror vi lander på enten denne her:

Pris 900

eller denne her:

Pris: 800

Er der nogen som kender mærket? Og har erfaring med det?

Klik på billederne, for at linke til mere info...

Vi kører kun med didriksons og har gjort det siden han var lille, han fylder 3 år her den 3 sep..

Vi har stort set brugt alt fra det mærke; ski overalls - jakke - luffer - fleece trøje - flyverdragt mm.

Vi har intet dårligt at sige om det mærke.

Vi havde en reima og så en didriksons som reserve, men det blev hurtigt byttet om. Han kunne slet ikke holde varmen i reima's, trods flere lag tøj - men de er også meget klovne agtige i facon og derved svært for en tynd dreng at fylde/holde varmen..

Anmeld

19. august 2011

ekzunz

Hvordan er den i størrelsen?? Jeg har nemlig kig på en Kilimanjaro som er sat ned til 700 fra 900, men jeg er i tvivl om Lukas kan nøjes med en 130

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

Ja didrikssons er bare gode og den vi havde var til 700kr så kan ikke andet end tro du bliver glad for den!

Jeg er da bare helt overbevist 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.