Har du solgt dit guld smykke til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Sofia

Frøken J. skriver:

Det er da det samme princip? De har absolut ingen erfaring med stedet, de har ikke prøvet det, men de giver en dårlig anmeldelse, fordi de TROR det er fusket.. Det kan man da ikke bruge til ret meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

FrkT

De eneste smykker jeg har i guld er min forlovelsesring, som jeg ALDRIG skiller mig af med og skal gå med resten af mit liv (beholder stadig forlovelsesringen på når vi bliver gift og får vielsesringe), og så en halskæde med et lille fint hjerte, som jeg fik i dåbsgave af min mormor og morfar, og den skiller jeg mig heller aldrig nogensinde af med, så nej, jeg har ikke solgt smykker dertil og overvejer det heller ikke. HAVDE jeg guldsmykker jeg ville sælge i denne tid, så ville jeg tage til et fysisk sted, ville ikke turde sende det til et online firma.

Anmeld

19. august 2011

Mor til L&S

Bliver spændende at høre hvor meget du får...

Anmeld

19. august 2011

Anonym

Frøken J. skriver:

Det er da det samme princip? De har absolut ingen erfaring med stedet, de har ikke prøvet det, men de giver en dårlig anmeldelse, fordi de TROR det er fusket.. Det kan man da ikke bruge til ret meget

Helt enig. Jeg forstår ikke hvorfor man går ind og anmelder noget man ikke har prøvet.

Anmeld

19. august 2011

132319

Nej, det eneste guld jeg har, er arvesmykker fra min mor, mormor og farmor og det vil jeg ikke af med

Det bliver spændende at se hvad du får, TS :-)

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

I mailen står der at jeg får 76.81 kr. 

Nu er brevguld prøvet og gør det aldrig igen, jeg skal have mine smykker retur igen og de får deres penge! Regnede ikke med så lavt et beløb!!!!

Anmeld

19. august 2011

kimfrit

Anonym skriver:

Nu er brevguld prøvet og gør det aldrig igen, jeg skal have mine smykker retur igen og de får deres penge! Regnede ikke med så lavt et beløb!!!!

Fuck......... Hvor langt ude, det jo fuldstændig til grin

Hvor er deres reklamer bare misvisene! Man regner med man får en hel masse og så får man ikke en skid!

Anmeld

19. august 2011

Isabella_mor

okay. så man kan sende sit guld derind og få det vurderet og så kan man vælge at få sine smykker igen.. det er da smart nok.. men jeg tror alligevel hellere jeg ville få det vurderet af en guldsmed som jeg kan se i øjnene hvis jeg havde nogle smykker...

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

kimfrit skriver:

Fuck......... Hvor langt ude, det jo fuldstændig til grin

Hvor er deres reklamer bare misvisene! Man regner med man får en hel masse og så får man ikke en skid!

Ja, nu er det prøvet.. som sagt nu kan jeg bedømme dette "firma" som ret dårlig og lusket.

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

okay. så man kan sende sit guld derind og få det vurderet og så kan man vælge at få sine smykker igen.. det er da smart nok.. men jeg tror alligevel hellere jeg ville få det vurderet af en guldsmed som jeg kan se i øjnene hvis jeg havde nogle smykker...

Ja du kan få smykkerne sendt retur igen. Og de skal så have deres penge igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.