Har du solgt dit guld smykke til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Morbille

Anonym skriver:

Tidligere idag hev jeg fat i brevguld via mail og fik ret hurtigt svar fra dem igen.

Nu har lige været inde og følge min returkuvert på deres hjemmeside ved at opgive mit ordre ID. 

Her er hvad jeg har fået meddelse om.

Følg dit guldkit med ordrenummeret 7xxxxx nedenfor:

Tillykke, vi modtog dit guld og vi sendte din betaling den 19/08/11 15:40. Betalingen vil blive udbetalt via den betalingsmetode du valgte da du sendte dit guldkit (Check eller Bankoverførsel). Hvis du ikke modtager din betaling indenfor 3 dage kan du ringe på vores gratis telefonservice.

Nu kan jeg så gå og vente på at de kommer på min konto. Der er hvert fald ikke noget på kontoen endnu.

er godt nok spændt på at se hvad du får.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

elvital

Mca<3 skriver:

Så kan du ik se pengene før mandag da i så ikke har samme penge institut   underligt der ik bliver skrevet hvor meget de har overført ?

Jeg synes mere at det er 'underligt' at de ik kvitterer for HVAD de har modtaget af smykker. - eller rettere sagt så synes jeg at det er udspekuleret! Jeg tror at det er 50/50 om man modtager penge/retur smykker! For så længe man ik har bevis på hvad man har sendt så kan man jo ik forlange noget retur! Jeg håber ts modtager det hun skal.- og hvis hun gør så synes jeg stadig at der skal advares i mod det der brevguld! For jeg er 100 procent sikker på at det er et spørgsmål om held

Anmeld

19. august 2011

Mca<3

elvital skriver:

Jeg synes mere at det er 'underligt' at de ik kvitterer for HVAD de har modtaget af smykker. - eller rettere sagt så synes jeg at det er udspekuleret! Jeg tror at det er 50/50 om man modtager penge/retur smykker! For så længe man ik har bevis på hvad man har sendt så kan man jo ik forlange noget retur! Jeg håber ts modtager det hun skal.- og hvis hun gør så synes jeg stadig at der skal advares i mod det der brevguld! For jeg er 100 procent sikker på at det er et spørgsmål om held

Det stinker for vildt af fup

Anmeld

19. august 2011

Frøken J.

Mca<3 skriver:

http://www.trustpilot.dk/review/brevguld.dk   umiddelbart lyder det jo ikke godt .

Der er jo ingen af de tre personer, der har anmeldt siden via trustpilot, som rent faktisk har prøvet at sende noget ind. De giver en dårlig bedømmelse på baggrund af antagelser, hvilket er lidt latterligt.

(Jeg ville heller aldrig turde stole på det firma, men siger bare - lige i det her tilfælde er trustpilot ikke særlig brugbart )

Anmeld

19. august 2011

Mca<3

Frøken J. skriver:

Der er jo ingen af de tre personer, der har anmeldt siden via trustpilot, som rent faktisk har prøvet at sende noget ind. De giver en dårlig bedømmelse på baggrund af antagelser, hvilket er lidt latterligt.

(Jeg ville heller aldrig turde stole på det firma, men siger bare - lige i det her tilfælde er trustpilot ikke særlig brugbart )

Det ved jeg godt , men det skrevne ville være nok til jeg ikke ville benytte mig af dem   forstår ik hvorfor man ik bare går til en guldsmed

Anmeld

19. august 2011

Frøken J.

Mca<3 skriver:

Det ved jeg godt , men det skrevne ville være nok til jeg ikke ville benytte mig af dem   forstår ik hvorfor man ik bare går til en guldsmed

Det er jeg nu uenig i Ikke at firmaet virker fusket, det er jeg enig i. Men jeg ville aldrig tage stilling til sådan noget ud fra hvad folk tror. Det ville jo svare til nogen sagde: "Ej, jeg tror baby.dk er en mega dårlig babyside, så der synes jeg absolut ikke man skal tilmelde sig. Men jeg har aldrig været derinde personligt" Hehe

Anmeld

19. august 2011

Mca<3

Frøken J. skriver:

Det er jeg nu uenig i Ikke at firmaet virker fusket, det er jeg enig i. Men jeg ville aldrig tage stilling til sådan noget ud fra hvad folk tror. Det ville jo svare til nogen sagde: "Ej, jeg tror baby.dk er en mega dårlig babyside, så der synes jeg absolut ikke man skal tilmelde sig. Men jeg har aldrig været derinde personligt" Hehe

Det er noget andet syntes jeg , der sætter jeg ikke mine penge på spil ,

Anmeld

19. august 2011

Frøken J.

Mca<3 skriver:

Det er noget andet syntes jeg , der sætter jeg ikke mine penge på spil ,

Det er da det samme princip? De har absolut ingen erfaring med stedet, de har ikke prøvet det, men de giver en dårlig anmeldelse, fordi de TROR det er fusket.. Det kan man da ikke bruge til ret meget

Anmeld

19. august 2011

Mca<3

Frøken J. skriver:

Det er da det samme princip? De har absolut ingen erfaring med stedet, de har ikke prøvet det, men de giver en dårlig anmeldelse, fordi de TROR det er fusket.. Det kan man da ikke bruge til ret meget

Jamen jeg er vel i min gode ret til at fravælge det ?? For det ville jeg gøre ,  jeg vælger hellere den sikre vej når det gælder mine penge ..

For mig er det et dårligt tegn der intet posetivt står ,,

Anmeld

19. august 2011

Frøken J.

Mca<3 skriver:

Jamen jeg er vel i min gode ret til at fravælge det ?? For det ville jeg gøre ,  jeg vælger hellere den sikre vej når det gælder mine penge ..

For mig er det et dårligt tegn der intet posetivt står ,,

Selvfølgelig er du det Du overser jo totalt min pointe Jeg siger jo også, at jeg synes det er fusket, men blot at du ikke direkte kan bruge de anmeldelser til noget, for de har ikke prøvet firmaet. I øvrigt er det ikke nødvendigvis dårligt, at der ikke er nogen positive. Som regel kommer folk primært, hvis de har haft en VIRKELIG dårlig eller en VIRKELIG god oplevelse Ikke hvis de bare har haft en fin nok oplevelse Det bider man jo ikke mærke i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.