Har du solgt dit guld smykke til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

henh01

mon du har fået noget retur?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2011

lucas<3

er det kommet tilbage dit guld.?

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

mon du har fået noget retur?

Ja fik det helt rigtige tilbage og fik meget mere ved guldsmeden, næsten 2000 kr.

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

lucas<3 skriver:

er det kommet tilbage dit guld.?

Ja fik det helt rigtige tilbage og fik meget mere ved guldsmeden, næsten 2000 kr.

Anmeld

31. august 2011

HelleBelle

Anonym skriver:

Det var godt at høre det kom retur, og fedt for dig at guldsmeden gav en bedre pris

Anmeld

31. august 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Seriøst....det fortæller da kun, at de prøver på at snyde folk. for det kan jo være, der er nogend er accepterer det de vil give, eller ikke gider bøvlet med at føre penge tilbage, og vente på smykkerne igen. jeg tror de tjener på det.

God du fik dine smykker tilbage, og hvor er det fedt, at du nu kan få 2000 kr. for dem

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Seriøst....det fortæller da kun, at de prøver på at snyde folk. for det kan jo være, der er nogend er accepterer det de vil give, eller ikke gider bøvlet med at føre penge tilbage, og vente på smykkerne igen. jeg tror de tjener på det.

God du fik dine smykker tilbage, og hvor er det fedt, at du nu kan få 2000 kr. for dem

Ja og nu har jeg prøvet det og kan klart ikke anbefale det til nogen. Heller gå til guldsmeden hvor man altså kan få noget mere. 

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

HelleBelle skriver:

Det var godt at høre det kom retur, og fedt for dig at guldsmeden gav en bedre pris

Ja meget og kan ikke anbefale brevguld.dk nu har jeg prøvet det og så er det dét.

Anmeld

31. august 2011

elvital

Anonym skriver:

Hvor godt!

Anmeld

31. august 2011

Anonym trådstarter

elvital skriver:

Hvor godt!

Ja meget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.