Har du solgt dit guld smykke til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Sof

mariamiss6 skriver:

Jeg er da så endnu mere spændt på om du får det rigtige guld tilbage, eller overhovedet får noget som helst....

Det må du endelig huske at give en update på også....

Samme tænkte jeg. Håber du får det rigtige tilbage igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Anonym

Anonym skriver:

I mailen står der at jeg får 76.81 kr. 

Nu er brevguld prøvet og gør det aldrig igen, jeg skal have mine smykker retur igen og de får deres penge! Regnede ikke med så lavt et beløb!!!!

Hvad havde du lige regnet med at få? Det er da virkelig naivt at sende guldsmykker afsted med posten. Men nu fik du da syn for sagen og en lang næse.

Anmeld

21. august 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Hvad havde du lige regnet med at få? Det er da virkelig naivt at sende guldsmykker afsted med posten. Men nu fik du da syn for sagen og en lang næse.

Sikke dog et sødt svar! Synes du ikke du skulle give TS en chance? Livet handler da vel om at udforske, afprøve og lære. Nu har hun så lært at dette ikke lige er sagen for hende. Der er trods alt andre der har gode erfaringer med dem, så ease up lidt.

Anmeld

22. august 2011

henh01

hejsa

har du fået dit guld tilbage?

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

hejsa

har du fået dit guld tilbage?

Nej ikke endnu. venter spændt. 

Anmeld

22. august 2011

Stjernestoev

Dinna88 skriver:

Sikke dog et sødt svar! Synes du ikke du skulle give TS en chance? Livet handler da vel om at udforske, afprøve og lære. Nu har hun så lært at dette ikke lige er sagen for hende. Der er trods alt andre der har gode erfaringer med dem, så ease up lidt.

Anmeld

23. august 2011

Frøken Sørensen

Altså nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men hvis du bor i nærheden af KHB, så kender jeg et sted hvor du får ok gode penge for guld smykker. Jeg fik snart 5000 kr for to guldhalsklæder som jeg bestemt ikke synes var pæne. Var nogle jeg havde arvet. Nu skriver du at du kun ville få 76 kr fra det brevguld... det virker til at være fusk... Men igen... Så er det altså ikke alt slags guld der er særlig meget værd.

Ham jeg solgte mine til, forklarede mig meget grundigt, at der findes forskellige typer at guld. Nogle er næsten ingen penge værd. Og når de har fundet ud af hvilken type det, så bliver det vejet... Og det er så det som afgør prisen! Hvad havde du sendt ind af smykker?

Anmeld

23. august 2011

LotteGabriella

min mor solgte hendes guldsmykker til dem her:

http://www.nyfortuna.dk/

der skal man først ringe til dem og få en aftale, og de kan så komme med en ca. vurdering i tlf., hvis du kender karaten og vægten

derefter ta'r du ind til dem og får smykkerne vurderet reelt, og så kan du sige nej eller ja

Anmeld

26. august 2011

henh01

Hej har du fået det tilbage??

Anmeld

26. august 2011

132319

Anonym skriver:

Hvor er det dog LAVT at sparke til en der allerede ligger ned! Og så som anonym, smagløst!!

TS, håber du får dit guld tilbage, ellers er det bare at gå direkte til DR eller TV2 med historien!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.