Har du solgt dit guld smykke til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Isabella_mor

nej hvor jeg slet ikke stoler på det der... det bliver da godtnok spændende... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Loa

Anonym skriver:

Jeg er også mega spændt... 

Ren gætteri vil jeg skyde på at jeg får udbetalt knap 1000,- måske lidt mere eller mindre... Det er svært at vurdere, da jeg ikke tjekkede op på det inden jeg sendte det afsted.

Spændende

Det er jo altid rart at have en idé, mere så man har noget at forholde sig til hvis man feks kun får 200 udbetalt af dem.

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Spændende

Det er jo altid rart at have en idé, mere så man har noget at forholde sig til hvis man feks kun får 200 udbetalt af dem.

Ja lige præcis.  Så jeg må lige være tålmodig lidt endnu.

Anmeld

19. august 2011

Mca<3

http://www.trustpilot.dk/review/brevguld.dk   umiddelbart lyder det jo ikke godt .

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

nej hvor jeg slet ikke stoler på det der... det bliver da godtnok spændende... 

Det er noget så spændende. Nu må jeg se, de var begyndt at vurdere det nu, og så 24 timer frem så skulle pengene stå på min konto.

I bliver hvert fald løbende opdateret.

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Mca<3 skriver:

http://www.trustpilot.dk/review/brevguld.dk   umiddelbart lyder det jo ikke godt .

Nej har godt set det, hvis jeg ikke er tilfreds med udbetalingen, kan jeg få mine smykker igen og de deres penge.

Anmeld

19. august 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Er spændt på at høre hvad du for udbetalt

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Er spændt på at høre hvad du for udbetalt

Ja, og I får det også at vide med det samme når det er. 

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Tidligere idag hev jeg fat i brevguld via mail og fik ret hurtigt svar fra dem igen.

Nu har lige været inde og følge min returkuvert på deres hjemmeside ved at opgive mit ordre ID. 

Her er hvad jeg har fået meddelse om.

Følg dit guldkit med ordrenummeret 7xxxxx nedenfor:

Tillykke, vi modtog dit guld og vi sendte din betaling den 19/08/11 15:40. Betalingen vil blive udbetalt via den betalingsmetode du valgte da du sendte dit guldkit (Check eller Bankoverførsel). Hvis du ikke modtager din betaling indenfor 3 dage kan du ringe på vores gratis telefonservice.

Nu kan jeg så gå og vente på at de kommer på min konto. Der er hvert fald ikke noget på kontoen endnu.

Anmeld

19. august 2011

Mca<3

Anonym skriver:

Tidligere idag hev jeg fat i brevguld via mail og fik ret hurtigt svar fra dem igen.

Nu har lige været inde og følge min returkuvert på deres hjemmeside ved at opgive mit ordre ID. 

Her er hvad jeg har fået meddelse om.

Følg dit guldkit med ordrenummeret 7xxxxx nedenfor:

Tillykke, vi modtog dit guld og vi sendte din betaling den 19/08/11 15:40. Betalingen vil blive udbetalt via den betalingsmetode du valgte da du sendte dit guldkit (Check eller Bankoverførsel). Hvis du ikke modtager din betaling indenfor 3 dage kan du ringe på vores gratis telefonservice.

Nu kan jeg så gå og vente på at de kommer på min konto. Der er hvert fald ikke noget på kontoen endnu.

Så kan du ik se pengene før mandag da i så ikke har samme penge institut   underligt der ik bliver skrevet hvor meget de har overført ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.