Har du solgt dit guld smykke til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Anonym trådstarter

elvital skriver:

Det er da fup detbrevguld der! Har ik læst tråden igennem så ved ik om andre har sagt det! Men det firma er 100 procent svindel! Kan du bevise at du har sendt dem guld ?

Hvorfor skal jeg nu vise bevis på at jeg har sendt noget afsted?

Der er 2 i denne tråd som nævner at de kender nogle som har sendt noget afsted og fået udbetaling for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Anonym trådstarter

MigSS skriver:

Jeg har heller ikke, jeg tør' ikke, - ikke så meget fordi jeg ikke stoler på dem, men jeg tænker bare, hvad hvis de giver mig et beløb jeg virkelig synes er et skam beløb, så det jo bare synd for mig selv.. Så nej tak, men fedt nogen gør det

Hvis man ikke er tilfreds med beløbet, kan du få dine smykker igen og de deres penge. 

Anmeld

18. august 2011

MigSS

nå okaj, ja håber du får dine penge men jeg går også til en guldsmed i stedet tror jeg

Anmeld

18. august 2011

elvital

Anonym skriver:

Hvorfor skal jeg nu vise bevis på at jeg har sendt noget afsted?

Der er 2 i denne tråd som nævner at de kender nogle som har sendt noget afsted og fået udbetaling for det.

Der var en artikel om dem i avisen inden de skiftede navn! De advarede mod at sende da mange aldrig hørte fra dem igen! Og hvis du ikke kan bevise at du har sendt dem smykker så kan du ikke ligge sag an! for teknisk set kan alle og enhver påstå at de har sendt smykker! Jeg håber virkelig at du får dine smykker igen eller et ok beløb! Krydser finger for dig

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

elvital skriver:

Der var en artikel om dem i avisen inden de skiftede navn! De advarede mod at sende da mange aldrig hørte fra dem igen! Og hvis du ikke kan bevise at du har sendt dem smykker så kan du ikke ligge sag an! for teknisk set kan alle og enhver påstå at de har sendt smykker! Jeg håber virkelig at du får dine smykker igen eller et ok beløb! Krydser finger for dig

Åh på den måde. Jeg har sørme gemt mail fra dem, kvittering fra posthuset. 

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Min mor gjorde det, men hun fik ikke voldsomt mange penge ud af det, men så var de gamle smykker da væk.

Hvor lang tid gik der fra hun havde sendt det afsted til hun havde en udbetaling?

Anmeld

18. august 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hvor lang tid gik der fra hun havde sendt det afsted til hun havde en udbetaling?

Jeg tror ikke det gik lang tid. Hun virkede i hvert fald ikke utilfreds med behandlingen.

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Jeg tror ikke det gik lang tid. Hun virkede i hvert fald ikke utilfreds med behandlingen.

Det var da altid noget.

Anmeld

18. august 2011

dorthemus

Ja jeg gik ind til Dirks på Gl. Kongevej med to par øreringe og et armbånd og fik 5000 kr for det

Anmeld

18. august 2011

elvital

Anonym skriver:

Åh på den måde. Jeg har sørme gemt mail fra dem, kvittering fra posthuset. 

Står der i mailen fra dem at de har modtaget smykkerne, og hvilke smykker? For hvis der står det står du stærkt! Kvitt fra posthuset når du ikke langt med, for der står ik hva der var i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.