Har du solgt dit guld smykke til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Nope.. kunne heller aldrig drømme om at sende det til dem. Jeg synes reklamen virker sådan liiiidt i hegnet. Ville bare være bange for at føle mig snydt.

Men  da for at du får en passende sum udbetalt

Det har jeg også været bange for, som sagt venter jeg bare på hvad summen lyder på når de når min konto. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Jeg har også tænkt lidt om der var noget lusket ved dem, jeg kan kun vente og se hvad jeg får af udbetaling. 

Jeg håber ikke, at de "snyder" dig..

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Jeg håber ikke, at de "snyder" dig..

Det håber jeg heller ikke.. Hvis de gør, kan jeg få smykkerne tilbage og de får pengene igen hvis jeg ikke er tilfreds. Kommer med en update på det når summen er på kontoen.

Anmeld

18. august 2011

Laura.

Anonym skriver:

Brevguld køre efter satserne på fin guld pr. dag da de jo ikke er de samme hver dag. Beløbene er meget forskellige fra dag til dag.

Nej har dog ikke været ved en guldsmed, men det skal da prøves, synes bare jeg har hørt de ikke giver ret meget for smykker. Måske jeg er forkert på den.

Nej det er korrekt. Arbejder selv i en, og ved at det guld guldsmede køber er til omsmeltning, dvs. du får ikke smykkets verdi udbetalt, men X antal kroner for g. Det kommer så an på hvad karat det er og hvor meget ...

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Dk_lady skriver:

Nej det er korrekt. Arbejder selv i en, og ved at det guld guldsmede køber er til omsmeltning, dvs. du får ikke smykkets verdi udbetalt, men X antal kroner for g. Det kommer så an på hvad karat det er og hvor meget ...

Okay. Vil da overveje det, hvis jeg ikke er tilfreds med brevguld.

Anmeld

18. august 2011

lukasmor

PUha nej det turde jeg ikke.. med deres dårlige synkroniserede reklame virker det utrolig uprofessionelt.. men er spændt på at se hvilken oplevelse du har med dem..

Anmeld

18. august 2011

Ni-ko-li-ne

det ville jeg aldrig turde!

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

PUha nej det turde jeg ikke.. med deres dårlige synkroniserede reklame virker det utrolig uprofessionelt.. men er spændt på at se hvilken oplevelse du har med dem..

Ja er selv meget spændt. Giver en update.

Anmeld

18. august 2011

Trunte<3

Lukasmor skriver:

tænkte det samme, på deres hjemmeside er der flere steder hvor teksten ikke er blevet oversat til dansk, men står på Finsk

til TS... Jeg ville ikke bryde mig om det, men følger med, man kan jo blive positivt overrasket og "lære noget nyt"

Anmeld

18. august 2011

rimor

Anonym skriver:

http://www.brevguld.dk/ ? 

Jeg sendte noget afsted i Tirsdags, en halskæde med vedhæng og et armbånd... 

Jeg venter nu spændt på, hvor meget det er værd og hvad jeg får udbetalt.. 

Ren nysgerrighed - Andre der har prøvet det eller overvejet det? 

må man spørge hvorfor du er anonym?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.