Har du solgt dit guld smykke til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

Billemyre

Jeg tænker også om reklamen, at den virker super cheesy og ikke troværdig.. Men min svigermor har sendt nogle smykker til dem og fik betalingen stort set med det samme - Næsten 2.000 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

Chalala85

Anonym skriver:

Det har jeg også været bange for, som sagt venter jeg bare på hvad summen lyder på når de når min konto. 

Det kan jeg godt forstå. Ser frem til din opdatering.l...

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Trunte<3 skriver:

tænkte det samme, på deres hjemmeside er der flere steder hvor teksten ikke er blevet oversat til dansk, men står på Finsk

til TS... Jeg ville ikke bryde mig om det, men følger med, man kan jo blive positivt overrasket og "lære noget nyt"

Ja det er jo det. Turde heller ikke selv i starten, valgte at prøve og se om det er noget man kan stole på. 

Mine smykker jeg har sendt afsted, bliver analyseret i Kastrup, troede ellers det vil blive sendt til udlandet hvor brevguld nu høre til.

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Billemyre skriver:

Jeg tænker også om reklamen, at den virker super cheesy og ikke troværdig.. Men min svigermor har sendt nogle smykker til dem og fik betalingen stort set med det samme - Næsten 2.000 kr.

Hvor er det dejligt at høre. Hvor mange dage gik fra hun sendte det afsted til hun havde pengene? 

Jeg sendte mit afsted i Tirsdags og de fik det igår. 

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Det kan jeg godt forstå. Ser frem til din opdatering.l...

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

rimor skriver:

må man spørge hvorfor du er anonym?

Det har jeg det bedst med, men nu gik spørgsmålet ikke på hvorfor jeg er ano. 

Anmeld

18. august 2011

lukasmor

Trunte<3 skriver:

tænkte det samme, på deres hjemmeside er der flere steder hvor teksten ikke er blevet oversat til dansk, men står på Finsk

til TS... Jeg ville ikke bryde mig om det, men følger med, man kan jo blive positivt overrasket og "lære noget nyt"

Ja, jeg skulle også lige ind og lure hjemmesiden og der blev mit billede af dem ikke meget bedre. Men man må gå ud fra at det er en lovlig forretning når de har fået lov at få en tvreklame (en meget dårlig en af slagsen)

Til TS: Håber virkelig ikke du bliver snydt og du bliver glad for udbetalingen!

Anmeld

18. august 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Ja, jeg skulle også lige ind og lure hjemmesiden og der blev mit billede af dem ikke meget bedre. Men man må gå ud fra at det er en lovlig forretning når de har fået lov at få en tvreklame (en meget dårlig en af slagsen)

Til TS: Håber virkelig ikke du bliver snydt og du bliver glad for udbetalingen!

Jeg venter spændt. Kan da godt forstå de forskellige reaktioner der er på brevguld. 

Anmeld

18. august 2011

Pullemulle

Billemyre skriver:

Hvor mange smykker sendte hun ind?

Anmeld

18. august 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Det håber jeg heller ikke.. Hvis de gør, kan jeg få smykkerne tilbage og de får pengene igen hvis jeg ikke er tilfreds. Kommer med en update på det når summen er på kontoen.

Nå, det er smart Det troede jeg ikke, at man kunne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.