Gravid eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Silja&Noam

Jeg testede positiv fem dage før og negativ hos lægen. Så ventede nogle dage og tog til lægen igen. Dagen efter test dag var den positiv hos lægen så positiv er positiv tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

<3

DU ER DA GRAVID!!! Tillykke!

Men altså... overvej lige at skift læge - ja det kan være en biokemisk, det er derfor man siger at man først kan teste på mens dag men men men nu har du testet og han har sagt ja til at se dig osv. Så er den graviditet hermed registreret

Anmeld

20. august 2011

piadas

Kæmpestort tillykke - selvfølgelig er du gravid!

Træls med lægen.

Da jeg testede positivt med 3. barn og kom til lægen, da jeg var 5-6 uger henne for at bekræfte det, fik jeg også lige at vide, at hun altså ikke ville lave en vandrejournal endnu, fordi det jo stadig kunne nå at gå galt.

Tak for det - jeg har aldrig aborteret, så føler mig rimelig sikker på, at jeg ikke kommer til at opleve det. Selv om man jo aldrig skal sige aldrig!

Til gengæld har det altid taget lang tid (1½-2 år) at blive gravid hver gang, så det er ikke lige det, man har lyst til at høre. Tænk hvis jeg aborterede og skulle vente så lang tid på at blive gravid igen. Det hjælper ikke ligefrem på den nervøsitet, man bærer rundt på forvejen.

De læger tænker sig altså ikke altid om, så nyd spiren i maven i stedet - jeg er sikker på, at den er der!

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

piadas skriver:

Kæmpestort tillykke - selvfølgelig er du gravid!

Træls med lægen.

Da jeg testede positivt med 3. barn og kom til lægen, da jeg var 5-6 uger henne for at bekræfte det, fik jeg også lige at vide, at hun altså ikke ville lave en vandrejournal endnu, fordi det jo stadig kunne nå at gå galt.

Tak for det - jeg har aldrig aborteret, så føler mig rimelig sikker på, at jeg ikke kommer til at opleve det. Selv om man jo aldrig skal sige aldrig!

Til gengæld har det altid taget lang tid (1½-2 år) at blive gravid hver gang, så det er ikke lige det, man har lyst til at høre. Tænk hvis jeg aborterede og skulle vente så lang tid på at blive gravid igen. Det hjælper ikke ligefrem på den nervøsitet, man bærer rundt på forvejen.

De læger tænker sig altså ikke altid om, så nyd spiren i maven i stedet - jeg er sikker på, at den er der!

Ja de læger Tænker sig ikke altid om også fordi de ved vi har prøvet længe så det er meget ønsket det er også derfor jeg stresser sådan og det er super træls

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

Ja så har jeg fået taget blodprøve ved brædstrup, og mit hcg tal var på 526 så jeg er vist gravid

Anmeld

22. august 2011

serinasmor

Anonym skriver:

Ja så har jeg fået taget blodprøve ved brædstrup, og mit hcg tal var på 526 så jeg er vist gravid

told you

KÆMPE TILLYKKE  og held og lykke med graviditeten

Anmeld

22. august 2011

Mira0911

Jeg tog en clearblue en uge før testdag og den sagde gravid inden for 3 minutter... Vil sige du kan roligt stole på Clearblue... 

Anmeld

22. august 2011

FogL

Vil også sige du er gravid - og så ville jeg vente med at gå til lægen, til efter forventet mens. 

Anmeld

22. august 2011

MSM

Anonym skriver:

Stort tillykke!!!

Anmeld

22. august 2011

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Vil også sige du er gravid - og så ville jeg vente med at gå til lægen, til efter forventet mens. 

Mens skulle være kommet i lørdags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.