Gravid eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2011

MigSS

Du er klart gravid! tillykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2011

serinasmor

Anonym skriver:

Ja så tog jeg lige 2 test mere idag fra valmed som også ser positive ud, og jeg skal have mens på lørdag, og mit underliv murrer helt vildt.

billede 2 ligner min positive fra sin tid på en prik

min læge ville ikke engang tage en test ... han stoler BLINDT på hjemmetest ...

Anmeld

18. august 2011

SLC

TILLYKKE du er gravid. . den sidste ligner min test på en prik, og tog kun denne ene test inden jeg tog til læge  . . min var dog også positiv ved lægen i fredags, men det var også nogle nye sticks hun havde fået . .

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Så kom dagen hvor jeg skal have min mens og den er heldigvis ikke kommet endnu og jeg har igen idag testet positiv med 2 meget fine streger. Nu er bare så møg hamrende nervøs har jeg faktisk været siden onsdag for at min mens kommer idag så der ingen graviditet blir alligevel jeg er så nervøs mit hjerte hamrer derud af hele tiden og tjekker konstant om jeg har fået min mens er ved at blive sindsyg af mig selv. Jeg havde en meget lille pletblødning i mandags og efter det intet, er 4+0 idag efter beregneren.

Anmeld

20. august 2011

Moms

årh kæreste du - sikke et forløb  og sikke mange tests du får brugt  - hehe!

Kender godt det der med at gå og tænke for meget og blive helt vanvittig tilsidst

Din test er positiv. Det er da fedt hvis I har prøvet så længe, at I skulle til at starte fertilitets behandling. Stort tillykke. Gad vide om du har været gravid før?

Der er selvfølgelig altid en risiko for at miste tidligt, men hvis jeg var dig, ville jeg sætte et stort smil på læben og sige "godt så". Og så ellers gå i gang med et eller andet, der kan få dine tanker væk fra bekymringerne.

Gør hovedrent. Tag på besøg. Bag en kage. Bare et eller andet meningsfyldt, som du skal koncentrere dig om.

Held og lykke videre frem. Husk en graviditet er en lykkelig begivenhed og du vil ærgre dig senere hvis du har brugt en stor del af de 40 uger på at gå og være bekymret og nervøs. NYD DET!

Moms

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Moms skriver:

årh kæreste du - sikke et forløb  og sikke mange tests du får brugt  - hehe!

Kender godt det der med at gå og tænke for meget og blive helt vanvittig tilsidst

Din test er positiv. Det er da fedt hvis I har prøvet så længe, at I skulle til at starte fertilitets behandling. Stort tillykke. Gad vide om du har været gravid før?

Der er selvfølgelig altid en risiko for at miste tidligt, men hvis jeg var dig, ville jeg sætte et stort smil på læben og sige "godt så". Og så ellers gå i gang med et eller andet, der kan få dine tanker væk fra bekymringerne.

Gør hovedrent. Tag på besøg. Bag en kage. Bare et eller andet meningsfyldt, som du skal koncentrere dig om.

Held og lykke videre frem. Husk en graviditet er en lykkelig begivenhed og du vil ærgre dig senere hvis du har brugt en stor del af de 40 uger på at gå og være bekymret og nervøs. NYD DET!

Moms

Ja jeg må ud og gå en lang tur eller noget tror ikke jeg har været gravid før har ihvertfald ikke mærket noget

Anmeld

20. august 2011

Frk.S

Anonym skriver:

Så kom dagen hvor jeg skal have min mens og den er heldigvis ikke kommet endnu og jeg har igen idag testet positiv med 2 meget fine streger. Nu er bare så møg hamrende nervøs har jeg faktisk været siden onsdag for at min mens kommer idag så der ingen graviditet blir alligevel jeg er så nervøs mit hjerte hamrer derud af hele tiden og tjekker konstant om jeg har fået min mens er ved at blive sindsyg af mig selv. Jeg havde en meget lille pletblødning i mandags og efter det intet, er 4+0 idag efter beregneren.

Stort tillykke - de tests er da ikke til at tage fejl af.

Min lignede den på det sidste billede. Jeg tog så også et par stykker for at være sikker. Og lægen ville ikke engang teste. Han sagde, at hvis den var positiv, ville hans også være det.

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Stort tillykke - de tests er da ikke til at tage fejl af.

Min lignede den på det sidste billede. Jeg tog så også et par stykker for at være sikker. Og lægen ville ikke engang teste. Han sagde, at hvis den var positiv, ville hans også være det.

Min læge mener de er falsk positive, da jeg testede negativt ved ham onsdag eftermiddag så det er bare super træls

Anmeld

20. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Ja så tog jeg lige 2 test mere idag fra valmed som også ser positive ud, og jeg skal have mens på lørdag, og mit underliv murrer helt vildt.

Du er da super duper gravid! Stort tillykke 

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du er da super duper gravid! Stort tillykke 

Håber jeg da min mens skulle komme idag, men min læge mener de 6 positive teste er falsk positive fordi den han tog onsdag eftermiddag var negativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.