Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg håber så meget der er en lille bebs for vi skal starte til september i fertilitetsbehandling så det ville være fantastisk hvis vi var gravide
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er der andre der har prøvet at teste positiv med clearblue men negativ med alm teste?
jeg har altid kunne teste positiv før graviditet og jeg har da været gravid 7 gange, har dog kun 3 børn, så ja du kan godt regne med at den er god nok, et forsigtig tillykke med spiren
tasha33 skriver: jeg har altid kunne teste positiv før graviditet og jeg har da været gravid 7 gange, har dog kun 3 børn, så ja du kan godt regne med at den er god nok, et forsigtig tillykke med spiren
Håber det godt nok også, men tror ikke rigtig på det, da lægen sagde hans test var negativ
Anonym skriver: jeg er bare i tvivl når den high sensitive viser en meget utydelig streg, og så clearblue viser positiv x2, måske var der noget opvaskerest eller noget i glasset med prøven i, man tænker jo en masse ting
jeg er bare i tvivl når den high sensitive viser en meget utydelig streg, og så clearblue viser positiv x2, måske var der noget opvaskerest eller noget i glasset med prøven i, man tænker jo en masse ting
Opvaskerester har ikke den store betydning, hvis glasset har været tørret af
desværre er de high sensitive ikke sensitive en skid...de kan ofte først få en streg efter alle andre kan, så de dur ikke, du er da gravid:-)
MariaE skriver: desværre er de high sensitive ikke sensitive en skid...de kan ofte først få en streg efter alle andre kan, så de dur ikke, du er da gravid:-)
Anonym skriver: Jeg forventer min menstration på lørdag, men tog alligevel en high sensitiv test imorges og den havde en svar positiv streg, så jeg tog derefter en clearblue og den sagde gravid efter 1 min, og tog derefter en clearblue mere som sagde det samme. Så jeg tog op til lægen med det sammen her til middag men hans test var negativ. Er der andre der har prøvet det? for jeg tror bare ikke på jeg er gravid så
Jeg forventer min menstration på lørdag, men tog alligevel en high sensitiv test imorges og den havde en svar positiv streg, så jeg tog derefter en clearblue og den sagde gravid efter 1 min, og tog derefter en clearblue mere som sagde det samme.
Så jeg tog op til lægen med det sammen her til middag men hans test var negativ.
Er der andre der har prøvet det?
for jeg tror bare ikke på jeg er gravid så
har prøvet det samme - se evt tråd
https://www.baby.dk/debat/47185pi1/graviditet/daarlige-laege------hva-siger-i-piger-----bedoem-selv.aspx
Topp skriver: har prøvet det samme - se evt tråd https://www.baby.dk/debat/47185pi1/graviditet/daarlige-laege------hva-siger-i-piger-----bedoem-selv.aspx
Ja så tog jeg lige 2 test mere idag fra valmed som også ser positive ud, og jeg skal have mens på lørdag, og mit underliv murrer helt vildt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128