Gravid eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Håber jeg da min mens skulle komme idag, men min læge mener de 6 positive teste er falsk positive fordi den han tog onsdag eftermiddag var negativ

Ej nu stopper han altså den læge! Min ville ikke engang lave en på mig, så hvad er problemet. Har du en anden læge du kan gå til? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej nu stopper han altså den læge! Min ville ikke engang lave en på mig, så hvad er problemet. Har du en anden læge du kan gå til? 

Har ringet og snakket med brædstrup da vi skulle starte i behandling til september og de vil tage en blodprøve på mandag det føles bare som en evighed til. Krydser fingre for mens ikke kommer idag

Anmeld

20. august 2011

Frk.S

Min læge mener de er falsk positive, da jeg testede negativt ved ham onsdag eftermiddag så det er bare super træls

Der er ikke noget der hedder falsk positiv ved en g-test.

HVIS du skulle få din mens her efter en så fin positiv test, så er det temmelig sikkert pga en SA, og IKKE fordi testen var falsk positiv. Men det gør du selvfølgelig ikke!!

Grunden til at den var negativ hos lægen, er da sikkert, at det var så lang tid før testdag OG ikke med morenurin.

Anmeld

20. august 2011

Anonym skriver:

Har ringet og snakket med brædstrup da vi skulle starte i behandling til september og de vil tage en blodprøve på mandag det føles bare som en evighed til. Krydser fingre for mens ikke kommer idag

Ihhh jeg er nysgerrig. Tror jeg har en ide om hvem du er. Uanset er det kæmpe stort. Jeg er sikker på at du er gravid. Færdig basta bum! 

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ihhh jeg er nysgerrig. Tror jeg har en ide om hvem du er. Uanset er det kæmpe stort. Jeg er sikker på at du er gravid. Færdig basta bum! 

Er ikke så tit online herinde men så snart det er 100 sikker så gir jeg mig til kende

Anmeld

20. august 2011

Anonym skriver:

Er ikke så tit online herinde men så snart det er 100 sikker så gir jeg mig til kende

Jubii. 

Anmeld

20. august 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Ja så tog jeg lige 2 test mere idag fra valmed som også ser positive ud, og jeg skal have mens på lørdag, og mit underliv murrer helt vildt.

Du er da bare så mega meget gravid 

TILLYKKE

- og så drop den læge. Ring istedet bare til sekretæren, og bestil en tid til slutningen af næste uge!!! Bestil evt. online!

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Der er ikke noget der hedder falsk positiv ved en g-test.

HVIS du skulle få din mens her efter en så fin positiv test, så er det temmelig sikkert pga en SA, og IKKE fordi testen var falsk positiv. Men det gør du selvfølgelig ikke!!

Grunden til at den var negativ hos lægen, er da sikkert, at det var så lang tid før testdag OG ikke med morenurin.

Han snakkede noget om at fordi jeg havde teste 3 dage før tid så blev det nok en biokenisk graviditet

Anmeld

20. august 2011

Frk.S

Anonym skriver:

Han snakkede noget om at fordi jeg havde teste 3 dage før tid så blev det nok en biokenisk graviditet

Det KAN det jo også godt ende i. Men det er sørme da rart med en positiv læge. Det kan jo også sagtens gå godt.

Anmeld

20. august 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Det KAN det jo også godt ende i. Men det er sørme da rart med en positiv læge. Det kan jo også sagtens gå godt.

Det er nok også ham der har bidraget til at jeg er så nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.