Gravid eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.238 visninger
52 svar
0 synes godt om
17. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg forventer min menstration på lørdag, men tog alligevel en high sensitiv test imorges og den havde en svar positiv streg, så jeg tog derefter en clearblue og den sagde gravid efter 1 min, og tog derefter en clearblue mere som sagde det samme.

Så jeg tog op til lægen med det sammen her til middag men hans test var negativ.

Er der andre der har prøvet det?

for jeg tror bare ikke på jeg er gravid så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2011

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg forventer min menstration på lørdag, men tog alligevel en high sensitiv test imorges og den havde en svar positiv streg, så jeg tog derefter en clearblue og den sagde gravid efter 1 min, og tog derefter en clearblue mere som sagde det samme.

Så jeg tog op til lægen med det sammen her til middag men hans test var negativ.

positiv er positiv ... også før testdag ... negativ kan dog godt blive positiv på/efter testdag ..

tillykke

Anmeld

17. august 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Du kan roligt stole på at du er gravid..for lægens graviditetstests er ikke lige så sensitive, som dem man køber og hjemmeprøver..så vær du bare sikker..og ellers prøv på testdag..så er jeg 99.9% sikker på den viser positiv igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. august 2011

<3

Jamen mon ikke du nok er gravid så Ej forstået på den måde at mon ikke der er et æg der har sat sig fast men at det er mere tvivlsomt om det vil blive siddende. Kan ikke forklare de forskellige tests, så vidt jeg er orienteret så er det de samme målinger af HCG man bruger både hos lægen og hjemmetest. Men det kan være at du brugte morgenurin hjemme og formiddagurin hos lægen? For så kan dit HCG tal være mindre koncentreret så det ikke tester positiv.

Tror desværre du må væbne dig med tålmodighed og teste igen når det bliver din testdag

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Du kan roligt stole på at du er gravid..for lægens graviditetstests er ikke lige så sensitive, som dem man køber og hjemmeprøver..så vær du bare sikker..og ellers prøv på testdag..så er jeg 99.9% sikker på den viser positiv igen.

Kærligst
Sussie

jeg er bare i tvivl når den high sensitive viser en meget utydelig streg, og så clearblue viser positiv x2, måske var der noget opvaskerest eller noget i glasset med prøven i, man tænker jo en masse ting  

Anmeld

17. august 2011

Mille83

Anonym skriver:

jeg er bare i tvivl når den high sensitive viser en meget utydelig streg, og så clearblue viser positiv x2, måske var der noget opvaskerest eller noget i glasset med prøven i, man tænker jo en masse ting  

Opvaskerest kan ikke gøre positiv  Så du er da helt sikkert gravid, hvornår er din testdag? Smut da evt en tur op til lægen imorgen tidlig med morgenurin og test igen 

Anmeld

17. august 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Hvis det er en Clearblue digital test, så ville jeg slet ikke være i tvivl

Anmeld

17. august 2011

Dansker I Holland

Tillykke du er gravid Jeg tog 2 alm teste og testede og den ene var negativ og testede nogle dage efter igen og så var der ikke en streg, men der var farve i og så styrtede jeg ned og købte en clearblue og den sagde osse GRAVID Så tillykke med spiren

Anmeld

17. august 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Opvaskerest kan ikke gøre positiv  Så du er da helt sikkert gravid, hvornår er din testdag? Smut da evt en tur op til lægen imorgen tidlig med morgenurin og test igen 

Jeg har først testdag på lørdag det er der jeg forventer min mens. var ved lægen her til middag og den var klart negativ

Anmeld

17. august 2011

Gry91

Anonym skriver:

Kender en som testede positiv hjemme, men negativ ved lægen og der kom altså en lille bebs 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.