Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JuelZ skriver: eej jeg vil os have mit hår gror som ukrudt .... jeg vil have mit enorme lange hår igen :d
eej jeg vil os have mit hår gror som ukrudt .... jeg vil have mit enorme lange hår igen :d
ja, jeg ved heller ikke lige hvorfor det er begyndt på det for det har altid vokset MEGET langsomt...
Men jeg klager skam ikke det må være noget hormonbetinget jo (så længe håret på resten af kroppen ikke vokser i samme tempo )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: tak putte! Ja, jeg kommer med garanti til at bruge alt for meget shampoo hæh
tak putte!
Ja, jeg kommer med garanti til at bruge alt for meget shampoo hæh
Hæhæ - Ja helt sikkert
Skal selv ned til frisøren i morgen og bestille tid til lidt vildt...
Kruse90 skriver: Hvor dejligt skat.<3Hvor sødt hun syntes bare du er smækker lækker Det var forresten dejligt du lige ringede.<3 elsker dig skatte
Hvor dejligt skat.<3Hvor sødt hun syntes bare du er smækker lækker Det var forresten dejligt du lige ringede.<3 elsker dig skatte
elsker dig troldepus!
Caroline86 skriver: jo, og det er underligt at jeg ikke kan flette det som jeg plejer! HAHA... det bliver mærkeligt når jeg skal vaske det første gang.. med ALT for meget shampoo
jo, og det er underligt at jeg ikke kan flette det som jeg plejer! HAHA... det bliver mærkeligt når jeg skal vaske det første gang.. med ALT for meget shampoo
haha ja aaaalt for meget shampoo og når man reder det, er der bare ikke noget hår (næsten)
Mor til Liva skriver: Hæhæ - Ja helt sikkert Skal selv ned til frisøren i morgen og bestille tid til lidt vildt...
uhhh!!!
Hvad skal du have lavet?
Laulund87 skriver: haha ja aaaalt for meget shampoo og når man reder det, er der bare ikke noget hår (næsten)
præcis.. hih
Caroline86 skriver: ja, jeg ved heller ikke lige hvorfor det er begyndt på det for det har altid vokset MEGET langsomt... Men jeg klager skam ikke det må være noget hormonbetinget jo (så længe håret på resten af kroppen ikke vokser i samme tempo )
Haha ja tænkte præcis det samme, det satme heldigt
Caroline86 skriver: uhhh!!! Hvad skal du have lavet?
Ved det ikk helt endnu - skal lige ha frisøren med på råd, men skal i hvertfald farves mørkt og klippes
Wauw, hvor det klær dog Rigtig godt valg du der tog! På med det sidste som profilbillede!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128