Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super flot. Det er virkeligt godt til dig. Og så er det flot klippet (Ja arbejdsskadet er man vel)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
piiiift piiiift !! hvor er det altså bare super flot til dig !! godt gået ... havde fanm ikke selv turde få klippet så meget af .... skide godt gået
sejt
det ser godt ud
det er en flot ny fritz det klæder dig rigtig godt
Caroline86 skriver: tak Det er underligt når jeg i så mange år har haft laaaangt hår Men jeg har været glad for det alle de gange jeg har gjort det så jeg tænkte "hvorfor ikke!?"
tak
Det er underligt når jeg i så mange år har haft laaaangt hår Men jeg har været glad for det alle de gange jeg har gjort det så jeg tænkte "hvorfor ikke!?"
jeg gik selv fra helt langt til helt page for et par år siden og jeg elskede det.
MoarHvidovre skriver: Det er super flot til dig
Det er super flot til dig
Caroline86 skriver: tak Jeg vil ikke have det kortere, for jeg SKAL kunne sætte det op når jeg dyrker sport det er mit krav når jeg skifter frisure - nok også derfor jeg har holdt det langt for det meste
Jeg vil ikke have det kortere, for jeg SKAL kunne sætte det op når jeg dyrker sport det er mit krav når jeg skifter frisure - nok også derfor jeg har holdt det langt for det meste
MaybeBaby skriver: For fanden hvor er det lækkert til dig! Det tog lige nogle år væk og gjorde dig trendy! Grrr...
For fanden hvor er det lækkert til dig! Det tog lige nogle år væk og gjorde dig trendy! Grrr...
ja, pludselig var jeg 25 igen haha!
Kunne godt mærke jeg trængte til noget andet end min lange fletning
Mor-til-asta-09 skriver: Du ser da bare så skide hamrende smart ud med det nye hår.. WOW det er flot
Du ser da bare så skide hamrende smart ud med det nye hår.. WOW det er flot
taaak, søde
Caroline86 skriver: Altså.. for mig er det vildt Jeg trængte til noget forandring i mit liv og da jeg ikke lige kunne finde på noget jeg kunne undvære endte det med at blive 40 cm af frisuren Jeg er hammer glad for det, men jeg skal lige have fingrene i det selv og style det som jeg har lyst... I får selvfølgelig lidt billeder (beklager den ikke så gode kvalitet på de 3 af dem ) Knus Caroline
Altså.. for mig er det vildt
Jeg trængte til noget forandring i mit liv og da jeg ikke lige kunne finde på noget jeg kunne undvære endte det med at blive 40 cm af frisuren
Jeg er hammer glad for det, men jeg skal lige have fingrene i det selv og style det som jeg har lyst... I får selvfølgelig lidt billeder (beklager den ikke så gode kvalitet på de 3 af dem )
Knus Caroline
ej hvor er den frisure fed og den klæder dig mega godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128