Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wauv - det klær dig, smukke
Det er virkelig flot til dig
Bliver sjovt når du skal vaske det for første gang og håret mangler
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Du ser da bare såååååååååå godt ud...... PIFT PIFT, det klæ´r dig helt vildt godt
Du ser da bare såååååååååå godt ud...... PIFT PIFT, det klæ´r dig helt vildt godt
tak, søde!!
Kay skriver: Naiii hvor er det fint
Naiii hvor er det fint
taaak, smukke
Laulund87 skriver: Haha det er godt med dig, jeg når dig ikke til sokkeholderne! Nå, men nok om det Man føler sig virkelig let når man er blevet klippet.. Er nu sikker på at din hjerne stadig vejer godt Rører du ikke hele tiden ved det?
Haha det er godt med dig, jeg når dig ikke til sokkeholderne! Nå, men nok om det
Man føler sig virkelig let når man er blevet klippet.. Er nu sikker på at din hjerne stadig vejer godt Rører du ikke hele tiden ved det?
jo, og det er underligt at jeg ikke kan flette det som jeg plejer! HAHA... det bliver mærkeligt når jeg skal vaske det første gang.. med ALT for meget shampoo
Hvor ser du godt ud
Mor til Liva skriver: Wauv - det klær dig, smukke Det er virkelig flot til dig Bliver sjovt når du skal vaske det for første gang og håret mangler
tak putte!
Ja, jeg kommer med garanti til at bruge alt for meget shampoo hæh
Kruse90 skriver: Waw hvor det klæder dig skat. Hvad sagde Daniel. Du må egentlig hilse. Du er Så skide smuk
Waw hvor det klæder dig skat. Hvad sagde Daniel. Du må egentlig hilse. Du er Så skide smuk
tak musling!
Han er helt vild med det, men blev overrasket
Laura pegede på det og sagde AAIIIIJJJ hæh
Natascha skriver: Hvor ser du godt ud
mangler en smiley der takker og bukker
Caroline86 skriver: tak musling! Han er helt vild med det, men blev overrasket Laura pegede på det og sagde AAIIIIJJJ hæh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128