jeg har gjort noget "vildt"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.917 visninger
89 svar
0 synes godt om
15. august 2011

Caroline86

Altså.. for mig er det vildt

Jeg trængte til noget forandring i mit liv og da jeg ikke lige kunne finde på noget jeg kunne undvære endte det med at blive 40 cm af frisuren

Jeg er hammer glad for det, men jeg skal lige have fingrene i det selv og style det som jeg har lyst... I får selvfølgelig lidt billeder (beklager den ikke så gode kvalitet på de 3 af dem )

Knus Caroline

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

henh01

det klæ'r dig

Anmeld

15. august 2011

Lunae

Caroline86 skriver:

Jeg trængte til noget forandring i mit liv og da jeg ikke lige kunne finde på noget jeg kunne undvære endte det med at blive 40 cm af frisuren

Jeg er hammer glad for det, men jeg skal lige have fingrene i det selv og style det som jeg har lyst... I får selvfølgelig lidt billeder (beklager den ikke så gode kvalitet på de 3 af dem )

Knus Caroline

Hvor er det flot næste gang kan du sagtens tåle en lidt kortere page

Anmeld

15. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er super flot til dig

Anmeld

15. august 2011

Caroline86

henh01 skriver:

det klæ'r dig

tak

Det er underligt når jeg i så mange år har haft laaaangt hår Men jeg har været glad for det alle de gange jeg har gjort det så jeg tænkte "hvorfor ikke!?"

Anmeld

15. august 2011

MaybeBaby

Caroline86 skriver:

Knus Caroline

For fanden hvor er det lækkert til dig! Det tog lige nogle år væk og gjorde dig trendy! Grrr...

Anmeld

15. august 2011

Mor-til-asta-09

Caroline86 skriver:

Knus Caroline

Du ser da bare så skide hamrende smart ud med det nye hår.. WOW det er flot

Anmeld

15. august 2011

Laulund87

Det er SÅ flot til dig smukke Selvom jeg er noget chokeret

Og så er det desuden snyd at du er så smuk

Anmeld

15. august 2011

Caroline86

Lunae skriver:

Hvor er det flot næste gang kan du sagtens tåle en lidt kortere page

tak

Jeg vil ikke have det kortere, for jeg SKAL kunne sætte det op når jeg dyrker sport det er mit krav når jeg skifter frisure - nok også derfor jeg har holdt det langt for det meste

Anmeld

15. august 2011

Chalala85

WOW, det klæder dig virkelig godt! Virkelig, virkelig godt. MILF

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.