Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Hvor er du bare lækker!!!! Hvad siger manden til det???
Hvor er du bare lækker!!!!
Hvad siger manden til det???
tak sveske!
Han er vild med det blev dog lidt overrasket for han vidste ikke at jeg fik det klippet kort
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: SMUK. Matcher det smukke indre
SMUK. Matcher det smukke indre
Nessie skriver: Det er super flot til dig
Det er super flot til dig
tusind tak
Super flot, det klæ´r dig rigtig godt frisk og let!
Ih, ville ønske det var mig, meeeeen med MANGE naturlige krøller, ved jeg godt, hvordan det ville ende
Maggieh skriver: Det klær dig meget godt !!! har selv overvejed noget i den stil, men har sku ikke nosserne til det
Det klær dig meget godt !!!
har selv overvejed noget i den stil, men har sku ikke nosserne til det
tak smukke!
Kast dig ud i det Det vokser jo ud igen
Tror virkelig også det ville klæde dig.. men det gør de fleste frisurer vel egentlig!?
K&S skriver: Super flot, det klæ´r dig rigtig godt frisk og let! Ih, ville ønske det var mig, meeeeen med MANGE naturlige krøller, ved jeg godt, hvordan det ville ende
mit krøller heldigvis ikke så meget længere kun lige tilpas til at der sker noget i spidserne så det ikke hænger - og det gør jo absolut ikke noget
og tusind tak
Caroline86 skriver: mit krøller heldigvis ikke så meget længere kun lige tilpas til at der sker noget i spidserne så det ikke hænger - og det gør jo absolut ikke noget og tusind tak
Her er det kun blevet "værre" med krøller efter graviditeten, det er sleeeet ikke til at styre
Caroline86 skriver: Altså.. for mig er det vildt Jeg trængte til noget forandring i mit liv og da jeg ikke lige kunne finde på noget jeg kunne undvære endte det med at blive 40 cm af frisuren Jeg er hammer glad for det, men jeg skal lige have fingrene i det selv og style det som jeg har lyst... I får selvfølgelig lidt billeder (beklager den ikke så gode kvalitet på de 3 af dem ) Knus Caroline
Altså.. for mig er det vildt
Jeg trængte til noget forandring i mit liv og da jeg ikke lige kunne finde på noget jeg kunne undvære endte det med at blive 40 cm af frisuren
Jeg er hammer glad for det, men jeg skal lige have fingrene i det selv og style det som jeg har lyst... I får selvfølgelig lidt billeder (beklager den ikke så gode kvalitet på de 3 af dem )
Knus Caroline
K&S skriver: Her er det kun blevet "værre" med krøller efter graviditeten, det er sleeeet ikke til at styre
øv hvor træls
CamillaSoefelt skriver: WAUW det klær dig!
WAUW det klær dig!
tak, smukke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128