Guldklumpen uge 35 (34+3) <3 <3 <3 Er maven sunket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Tusind tak for de søde ord smukke

Uhh, håber jeg kan lave samme nummer så... Hehe... Nu er hun jo snart helt færdigbagt og klar til at se verden

Det er bare helt i orden - håber du er okay, siden du kun har fulgt med på sidelinjen

Stort knus herfra

JA det er jo nemlig det hun er
Og hold da fast for et flot værelse i har fået lavet til hende . Er helt misundelig

Jeg er helt okay smukke vi er bare lige flyttet , har haft så meget om ørerne og så har vi kun pt net over mobilen gør det så besværligt at få svaret .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

JA det er jo nemlig det hun er
Og hold da fast for et flot værelse i har fået lavet til hende . Er helt misundelig

Jeg er helt okay smukke vi er bare lige flyttet , har haft så meget om ørerne og så har vi kun pt net over mobilen gør det så besværligt at få svaret .

Århh, tusind tak søde Er også blevet rigtig glad for det, så må håbe hun bliver ligeså glad for det

Det var dejligt at høre smukke... Ihh, hvor skønt! Husker ALT for godt alt det besvær der er ved en flytning, men hvor er det dejligt for jer... Ja, det er virkelig noget bøvl og svare over mobilen - håber I er kommet rigtig godt på plads i den nye lejlighed

Anmeld

23. august 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Århh, tusind tak søde Er også blevet rigtig glad for det, så må håbe hun bliver ligeså glad for det

Det var dejligt at høre smukke... Ihh, hvor skønt! Husker ALT for godt alt det besvær der er ved en flytning, men hvor er det dejligt for jer... Ja, det er virkelig noget bøvl og svare over mobilen - håber I er kommet rigtig godt på plads i den nye lejlighed

Det er jeg helt sikker på hun gør , for det er virkelig flot . Hvor har du købt alle de der til væggen henne ?

Vi er så glade for det smukke vi har fået en stor dejlig lejlighed med have 4 værelser stort køkken og stue og dejlig stort badeværelse . Arh det er uden tvivl en af de bedste beslutninger vi har taget at flytte endnu en gang

Anmeld

23. august 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Det er jeg helt sikker på hun gør , for det er virkelig flot . Hvor har du købt alle de der til væggen henne ?

Vi er så glade for det smukke vi har fået en stor dejlig lejlighed med have 4 værelser stort køkken og stue og dejlig stort badeværelse . Arh det er uden tvivl en af de bedste beslutninger vi har taget at flytte endnu en gang

Er jeg glad for du synes søde

Har søgt eBay tyndt efter wallstickers... Hehe... De har SÅ mange skønne til billige penge, så kan VARMT anbefales

Ej, hvor er det bare dejligt at høre... Så har I bare masser af plads til at boltre jer på - SKØNT Hvad siger Noah til jeres nye hjem?

Anmeld

23. august 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Er jeg glad for du synes søde

Har søgt eBay tyndt efter wallstickers... Hehe... De har SÅ mange skønne til billige penge, så kan VARMT anbefales

Ej, hvor er det bare dejligt at høre... Så har I bare masser af plads til at boltre jer på - SKØNT Hvad siger Noah til jeres nye hjem?

Okay der må jeg lige ind og kigge så

Jamen han havde lidt svært ved at sove i starten men nu der går det skønt med ham han nyder der er så meget plads her .
Den dejlige dreng både kravler og rejser sig op han er alt for hurtig synes hans mor

Anmeld

23. august 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Okay der må jeg lige ind og kigge så

Jamen han havde lidt svært ved at sove i starten men nu der går det skønt med ham han nyder der er så meget plads her .
Den dejlige dreng både kravler og rejser sig op han er alt for hurtig synes hans mor

Det lyder som en god idé søde

Eej, hvor skønt... Hehe... Så er der jo masser af plads at udfolde sig på for ham Århh, kravler han allerede... Hold nu op, hvor går tiden altså bare stærkt, men hvor er han bare dygtig

Anmeld

26. august 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Det lyder som en god idé søde

Eej, hvor skønt... Hehe... Så er der jo masser af plads at udfolde sig på for ham Århh, kravler han allerede... Hold nu op, hvor går tiden altså bare stærkt, men hvor er han bare dygtig

JA Det går alt alt for stærkt det Er helt vildt . Jeg kan slet hej følge med .
Tror max der går en måned så går han han er så småt begyndt på det
DEt Er for vildt .

Anmeld

28. august 2011

skøjte-prinsessen

Maalene skriver:

Ja, det er da egentlig en meget god beskrivelse

Hvor dejligt... Havde du en "nem" nok fødsel?

ja det var enormt nemt, jeg har lige kigget på billederne og hun var ude på 3 til 4 min. den eneste frygt jeg havde var om hun var for lille, for syntes ikke hun virkede særlig stor da jeg pressede hende ud, kunne ikke rigtigt mærke hende

Anmeld

28. august 2011

Najsen86

Hvor er det en smuk mavse!

Anmeld

29. august 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

JA Det går alt alt for stærkt det Er helt vildt . Jeg kan slet hej følge med .
Tror max der går en måned så går han han er så småt begyndt på det
DEt Er for vildt .

Eej, det er da for vildt

Hold op han er da bare en lille skøn gut, som vil frem i livet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.