opning af andre end salgstråde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

132319

kirsti skriver:

Det har du da til dels ret i MEN hvis tråden forsvinder fra forsiden er det vel fordi folk ikke gider debattere det og så bliver det måske lidt se-mig agtigt at sidde og oppe sine egne tråde....

Tråden forbliver vel på side 1 hvis den er interessant nok

Dog er det jo noget andet hvis nogen har et akut problem de skal have hjælp til men jeg går ud fra der her i tråden refereres tilalm hyggeindlæg

Enig her!

Jeg "opper" kun mine tråde hvis ingen har svaret og jeg virkelig har brug for hjælp til et eller andet. Hvis der stadig ikke er nogen der svarer, lader jeg det ligge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Fenris

Opper lige den her tråd for dig søs

Ahahahahhahh LOL ( just kidding)

Anmeld

11. august 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Som Chef, må jeg også lige komme med en bemærkning til dette emne. Jeg tror at fejlen ligger i, at mange kun tror at man kan bruge forsiden. Og derfor bliver bange for at blive glemt, hvis de ikke er på forsiden.

Vi arbejder pt. på en måde hvor man endnu bedre kan tilpasse forsiden til sine egne behov. Jeg tror helt bestemt at denne løsning gør at der kommer meget mere gang i debatterne, der ikke kun ligger på den nuværende forside. - Så baby.dk bliver endnu mere dynamisk

MEN - jeg er glad for spørgsmålet. Jeg har selv tænkt over det samme og det er netop en af grundene til at vi arbejder på de nye tilpasningsmuligheder.

Samtidig skal vi prøve at huske på, ikke kun at bruge forsiden og bruge sine favoritter endnu bedre.

Zafir, Chef på baby.dk

Anmeld

11. august 2011

Isabella_mor

VNB skriver:

jeg synes godt nok at der er lige lovlig hårdt at du kalder folks tråde ligegyldige...!  

Hvad med lige at huske på at der jo altså sidder et menneske bag hvert oplæg, og for DET menneske er tråden jo tilsyneladende IKKE ligegyldig... 

Jeg synes det et ret frækt at du gør dig til dommer over hvilke tråde der er ligegyldige og hvilke der ikke er! 

dermed IKKE sagt at der er okay HVIS folk opper dem hele tiden (ømh og er det bare mig som ikke synes at det blir gjort ret tit?!) for selvfølgelg skal siden ikke spames med én tråd hele dagen lang... MEN det ER en debat side om ALT hvad der vedrører børn... dermed også hvor meget de gylper, skider, sover, spiser, billeder osv osv... og det vil jeg nu altså overhovedt ikke kalde ligegyldigt, da det åbenbart er vigtigt for nogle at dele! 

Hvis man for det meste kun er interesseret i salgs trådene, kan jeg jo ALTID finde dem inde under salgs debatten... der ligger de alle sammen hele dagen lang.... 

jeg kan godt se hvad de mener, det er slet ikke det. Jeg er bare SLET ikke enig i din måde at få det skrevet på, som om at alle andre tråde som ikke lige har din interesse skal betegnes som ligegyldige... 

her menes der ligegyldige tråde i form af " vis mig dine ... et eller andet. underbukser, bryster osv.." ting som ikke kan "debatteres" men som er ren og skær hyggesnak..

jeg mener jo ikke at alle tråde er LIGEGYLDIGE..

Anmeld

11. august 2011

Muffin_girl

Zafir skriver:

Som Chef, må jeg også lige komme med en bemærkning til dette emne. Jeg tror at fejlen ligger i, at mange kun tror at man kan bruge forsiden. Og derfor bliver bange for at blive glemt, hvis de ikke er på forsiden.

Vi arbejder pt. på en måde hvor man endnu bedre kan tilpasse forsiden til sine egne behov. Jeg tror helt bestemt at denne løsning gør at der kommer meget mere gang i debatterne, der ikke kun ligger på den nuværende forside. - Så baby.dk bliver endnu mere dynamisk

MEN - jeg er glad for spørgsmålet. Jeg har selv tænkt over det samme og det er netop en af grundene til at vi arbejder på de nye tilpasningsmuligheder.

Samtidig skal vi prøve at huske på, ikke kun at bruge forsiden og bruge sine favoritter endnu bedre.

Zafir, Chef på baby.dk

Kan kun sige kanon Lige det jeg manglede.. Eftersom jeg ikke syntes nogen tråde er bedre end andre.. Syntes "alle" tråde herinde en spændene (selvfølgelig begrænset efter som jeg ingen børn har ENDNU) 

Men kan kun sige 

Godt ARBEJDE og håber snart at se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.