opning af andre end salgstråde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.929 visninger
34 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Isabella_mor

jeg har tit undret mig over når der bliver oprettet en tråd som f.eks ikke omhandler køb og salg. at de bliver oppet ofte.. f.eks med en lille bemærkning 10 min. efter hvorder f.eks. står "den forsvandt hurtigt fra forsiden" med det formål at få sin tråd på forsiden.. og det er rigtig trælst fordi at jeg er en af dem der holder mig til reglen med opning en gang om ugen...

Dvs at min og andres lovlige opninger bliver væk fra forsiden pga folk der opper deres alm tråde om bleskift og gylpebabyer, osv osv..

jeg mener at opning af alle tråde skal der gælde de samme regler om opning som der gælder i køb og salg.... men der er ikke noget opningsrelement for almindelige indlæg... er det mig der er blind.. eller er det en uskreven regel...??

(EDIT : almindelige indlæg er her ment som tråde der IKKE omhandler køb og salg)

Hilsen Isabellamor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Ni-ko-li-ne

men et eller andet sted, så er Baby.dk jo ikke en decideret side for køb og salg... Så det er da fair nok hvis der er strammere regler for opning af salgstråde, end for debat trådene. Da det jo primært er et debat forum, og disse tråde jo netop derfor bør dominere

Anmeld

11. august 2011

Isabella_mor

Ni-ko-li-ne skriver:

men et eller andet sted, så er Baby.dk jo ikke en decideret side for køb og salg... Så det er da fair nok hvis der er strammere regler for opning af salgstråde, end for debat trådene. Da det jo primært er et debat forum, og disse tråde jo netop derfor bør dominere

ja ja... men det er da irriterende at de tråde som omhandler køb og salg som der bliver oppet korrekt forsvinder fra forsiden pga ligegyldig opning af en person der bare vil hyggesnakke og ikke debatere et emne... 

ja selvfølgelig skal der være plads til at debatere.. men mon ikke at det emne bliver fundet.. jeg sidder OFTE selv og bladre rundt på de forskellige sider og ser jeg noget der fanger min interesse så læser jeg tråden og giver et svar hvis jeg kan... 

men når der er plads til køb og salg og når der er regler omkring opning af køb og salgs tråde hvor regelen bliver overholdt, er det så ik lidt træls at få taget retten fra sig på en eller anden måde fordi at en hyggesnakkedebat er vigtig i trådstarters øjne...

Anmeld

11. august 2011

Ni-ko-li-ne

isabellamor skriver:

ja ja... men det er da irriterende at de tråde som omhandler køb og salg som der bliver oppet korrekt forsvinder fra forsiden pga ligegyldig opning af en person der bare vil hyggesnakke og ikke debatere et emne... 

ja selvfølgelig skal der være plads til at debatere.. men mon ikke at det emne bliver fundet.. jeg sidder OFTE selv og bladre rundt på de forskellige sider og ser jeg noget der fanger min interesse så læser jeg tråden og giver et svar hvis jeg kan... 

men når der er plads til køb og salg og når der er regler omkring opning af køb og salgs tråde hvor regelen bliver overholdt, er det så ik lidt træls at få taget retten fra sig på en eller anden måde fordi at en hyggesnakkedebat er vigtig i trådstarters øjne...

men man får jo heller ikke taget retten fra sig.... Det er helt forskelligt fra gang til gang hvor lang tid en salgstråd husererer efter en opning. Personligt søger jeg nærmere efter ting når jeg skal købe noget ed jeg søger efter debat trådene...

Jo, jeg synes da også det er træls at salgstråden forsvinder hurtigt af og til. Men jeg har valgt at acceptere det, da jeg respekterer at dette er et debat forum og ikke et køg og salgs forum. Og derfor synes jeg det er helt okay og ganske logisk at debat tråde dominerer, og mange gange komme før salgstråde

Anmeld

11. august 2011

Loa

Forstår egentlig godt forskellen, hvis der er et problem man rigtig gerne vil have svar på/hjælp til, og tråden så hurtigt forsvinder om på siden 2, så ville jeg da personligt også selv lige lave en opper, er jeg da sikker på..... Det er jo ikke for at spamme, men fordi man lige giver folk en chance for at nå at se den...... Hvis der er gang i en del tråde, så ryger de andre jo hurtigt om på side 2 inden andre kan nå at se den.....

Anmeld

11. august 2011

Isabella_mor

Ni-ko-li-ne skriver:

men man får jo heller ikke taget retten fra sig.... Det er helt forskelligt fra gang til gang hvor lang tid en salgstråd husererer efter en opning. Personligt søger jeg nærmere efter ting når jeg skal købe noget ed jeg søger efter debat trådene...

Jo, jeg synes da også det er træls at salgstråden forsvinder hurtigt af og til. Men jeg har valgt at acceptere det, da jeg respekterer at dette er et debat forum og ikke et køg og salgs forum. Og derfor synes jeg det er helt okay og ganske logisk at debat tråde dominerer, og mange gange komme før salgstråde

det gør man jo på en måde fordi at man selv holder sig til reglen om en opning pr uge, men alle andre tråde er det tilladt at oppe hele tiden. og så forsvinder de tråde man lovligt har fået på forsiden hurtigt fordi at en ligegyldig tråd hvor trådstarter vil se hvordan jeres børneværelse ser ud gerne vil have at der skal komme svar i hendes tråd... det er det jeg mener.. 

og jeg har desuden ikke skrevet at det er de vigtige tråde som AKUT hjælp.. men de mere ligegyldige tråde som "vis mig din kæreste" "hvordan ser dit barn ud når det sover" osv altså tråde der ikke omhandler andet en hyggesnak og fotos.. 

Anmeld

11. august 2011

Isabella_mor

Loa skriver:

Forstår egentlig godt forskellen, hvis der er et problem man rigtig gerne vil have svar på/hjælp til, og tråden så hurtigt forsvinder om på siden 2, så ville jeg da personligt også selv lige lave en opper, er jeg da sikker på..... Det er jo ikke for at spamme, men fordi man lige giver folk en chance for at nå at se den...... Hvis der er gang i en del tråde, så ryger de andre jo hurtigt om på side 2 inden andre kan nå at se den.....

ja hvis det er en akut tråd som f.eks omhandler et sygt barn eller en ulykke eller noget helt tredje... altså et emne som kræver svar asap... men hyggesnakketråde... burde det også være tilladt... 

Anmeld

11. august 2011

kirsti

Det har du da til dels ret i MEN hvis tråden forsvinder fra forsiden er det vel fordi folk ikke gider debattere det og så bliver det måske lidt se-mig agtigt at sidde og oppe sine egne tråde....

Tråden forbliver vel på side 1 hvis den er interessant nok

Dog er det jo noget andet hvis nogen har et akut problem de skal have hjælp til men jeg går ud fra der her i tråden refereres tilalm hyggeindlæg

Anmeld

11. august 2011

Isabella_mor

kirsti skriver:

Det har du da til els ret i MEN hvis debatten forsvinder fra forsiden er det vel fordi folk ikke gider debattere det og så bliver det måske lidt se-mig agtigt at sidde og oppe sine egne tråde....

Tråden forbliver vel på side 1 hvis den er interessant nok

ja det vil jeg også mene...

Anmeld

11. august 2011

Ni-ko-li-ne

isabellamor skriver:

det gør man jo på en måde fordi at man selv holder sig til reglen om en opning pr uge, men alle andre tråde er det tilladt at oppe hele tiden. og så forsvinder de tråde man lovligt har fået på forsiden hurtigt fordi at en ligegyldig tråd hvor trådstarter vil se hvordan jeres børneværelse ser ud gerne vil have at der skal komme svar i hendes tråd... det er det jeg mener.. 

og jeg har desuden ikke skrevet at det er de vigtige tråde som AKUT hjælp.. men de mere ligegyldige tråde som "vis mig din kæreste" "hvordan ser dit barn ud når det sover" osv altså tråde der ikke omhandler andet en hyggesnak og fotos.. 

jeg synes stadig det er logisk nok og okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.