Der er nu engang forskel på salgstråde og almindelige debattråde, og det er OK at oppe en debattråd oftere end en salgstråd.
Jeg har endnu ikke oplevet at nogle sidder og trykker "op" på en tråd en million gange..og ja..folk HAR lov til at kommentere deres egne tråde med små-sætninger..selvfølgelig har de det...det gør de fleste af os..hvis man ellers har tiden og er af den type, der holder af at besvare folk, der gider skrive til en.
Jeg sidder på baby.dk de fleste dage lang tid ad gangen og holder øje med tingene herinde, og som moderator, kan jeg love, at hvis nogen sad og spammede en bestemt tråd i debatten, så ville de få en hilsen..ingen tvivl om det.
Og hvis ingen mod. er herinde, og en eller anden skulle gå amok med op'ning af en debattråd, så er der en anmeld-knap, man kan bruge, så kigger vi på det, når vi kommer online 
Man kan lægge køb og salg ind under sine favoritter, og så kan man gå ind og kigge på de seneste indlæg der, det er ikke spor svært.
Som Nicoline skriver (jeg tror det var Nicoline) så er baby.dk primært en debatside og ikke salgsside, derfor har debatten større prioritet end køb og salg..det er udelukkende en service vi giver vore brugere, og det håber vi naturligvis folk sætter pris på, at man har den mulighed også.

Kærligst
Sussie
>> Moderator på baby.dk <<
Anmeld