opning af andre end salgstråde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Isabella_mor

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg synes stadig det er logisk nok og okay

hvordan logisk... altså jeg opretter en tråd der hedder "vis mig dine underbukser" efter 20 minutter ingen svar. er det så okay at jeg opper den... når den er ligegyldig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Ni-ko-li-ne

kirsti skriver:

Det har du da til dels ret i MEN hvis tråden forsvinder fra forsiden er det vel fordi folk ikke gider debattere det og så bliver det måske lidt se-mig agtigt at sidde og oppe sine egne tråde....

Tråden forbliver vel på side 1 hvis den er interessant nok

Dog er det jo noget andet hvis nogen har et akut problem de skal have hjælp til men jeg går ud fra der her i tråden refereres tilalm hyggeindlæg

ja, det kan du have ret i. Jeg har endnu kun prøvet at oppe salgstråde...

Jeg har bestemt også det indtryk at de fleste debat tråde oppes af sig selv, fordi der debatteres i dem jo. Det er ikke ret ofte jeg ser at folk opper en debat tråd. Jeg har set det et par gange hvis der slet ikke er kommet et svar, og så forstår jeg det virkelig godt.

mht. at salgstråden forsvinder fra forsiden, så er det jo bare vilkåret for at købe og sælge på baby.dk.

Anmeld

11. august 2011

L.J.L

Det var netop derfor jeg i sin tid oprettede et forslag om at give køb og salg sit eget faneblad i toppen på forsiden der hvor man kan skifte imellem favoritter og klubber også. Hvis køb og salg havde sit eget faneblad ville opningerne ikke genere den almindelige debatside..

Anmeld

11. august 2011

Ni-ko-li-ne

isabellamor skriver:

hvordan logisk... altså jeg opretter en tråd der hedder "vis mig dine underbukser" efter 20 minutter ingen svar. er det så okay at jeg opper den... når den er ligegyldig??

altså, nu er der jo foreskel på hvilke emner man synes er ligegyldige osv... Det kan staff jo ikke sidde og skelne mellem, og det er ligegyldigt eller akut osv...

det jeg mener er logisk er, at der er en regl for køb og salg omkring opning, men ikke for debat tråde. Da baby.dk er en debat side og man derved ønsker at debat dominerer.

staff har andre gange nævnt at det forholder sig sådan, at det primære på baby.dk på ingen måde skal være køb og salg...

Anmeld

11. august 2011

Isabella_mor

L.J.L skriver:

Det var netop derfor jeg i sin tid oprettede et forslag om at give køb og salg sit eget faneblad i toppen på forsiden der hvor man kan skifte imellem favoritter og klubber også. Hvis køb og salg havde sit eget faneblad ville opningerne ikke genere den almindelige debatside..

DET er da et godt forslag. hvad blev der gjort ved det?

Anmeld

11. august 2011

Ni-ko-li-ne

L.J.L skriver:

DET er simpelthen et fantastisk forslag!!

Anmeld

11. august 2011

Isabella_mor

Ni-ko-li-ne skriver:

altså, nu er der jo foreskel på hvilke emner man synes er ligegyldige osv... Det kan staff jo ikke sidde og skelne mellem, og det er ligegyldigt eller akut osv...

det jeg mener er logisk er, at der er en regl for køb og salg omkring opning, men ikke for debat tråde. Da baby.dk er en debat side og man derved ønsker at debat dominerer.

staff har andre gange nævnt at det forholder sig sådan, at det primære på baby.dk på ingen måde skal være køb og salg...

sådan syntes jeg bestemt heller ikke det er... køb og salg er en lille bitte del af det hele.. men det er mere det..

ja der er forskel på hvad du ser som værende akut og hyggesnak.. men en tråd som den jeg stillede op før, den må da være ligegyldig.. 

jeg føler ikke helt du forstår hvad jeg mener.. 

Anmeld

11. august 2011

Ni-ko-li-ne

isabellamor skriver:

sådan syntes jeg bestemt heller ikke det er... køb og salg er en lille bitte del af det hele.. men det er mere det..

ja der er forskel på hvad du ser som værende akut og hyggesnak.. men en tråd som den jeg stillede op før, den må da være ligegyldig.. 

jeg føler ikke helt du forstår hvad jeg mener.. 

jo, jeg forstår fuldt ud hvad du mener, jeg er bare ikke enig. Og jeg mener ikke det på nogen måde kan blive en mulighed at staff sidder og vurderer hvilke debat tråde der er akutte og må opppes og hvlke der er ligegyldige og ikke må oppes mere end hver 7. dag

Anmeld

11. august 2011

Isabella_mor

Ni-ko-li-ne skriver:

jo, jeg forstår fuldt ud hvad du mener, jeg er bare ikke enig. Og jeg mener ikke det på nogen måde kan blive en mulighed at staff sidder og vurderer hvilke debat tråde der er akutte og må opppes og hvlke der er ligegyldige og ikke må oppes mere end hver 7. dag

nej men i salgs trådene er det også muligt at anmelde ugyldig opning.. 

du må gerne være uenig med mig. det er klart det skal der jo være nogen der er... 

Anmeld

11. august 2011

Ni-ko-li-ne

isabellamor skriver:

nej men i salgs trådene er det også muligt at anmelde ugyldig opning.. 

du må gerne være uenig med mig. det er klart det skal der jo være nogen der er... 

ja, jeg er ikke i tvivl om hvorvidt jeg må være uenig... men du skrev at jeg ikke forstod dig, det gør jeg.

det er bare ikke realistisk at lave en anmæld ugyldig opning på alle debattrådene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.