Han får ca. 19.000 kr udbetalt i måneden. Og af hans løn bliver der betalt 16.500 kr til budget hver måned.
hold da op... det var mange penge til budget..!! hvad med at gennemgå jeres budget og skære ned nogle steder. finde billigere internet, telefonabo osv...?? evt sælge bilen hvis det kan lade sig gøre..
lave madbudget med madplan (kan STÆRKT anbefales vi gør det selv og sparer MANGE penge på den måde..)
for en uddannelse SKAL du da ha...
jeg skal også gerne selv igang med en uddannelse.. jeg ved ikke hvor meget su'en ligger på.. men nu hvor jeg er på barsel får jeg barselsdagpenge og den ligger ca på 6,500,-... det er ikke meget med vi klarer os... jeg lægger 4000 af til husleje og til madbudget... og kæresten lægger selv 2000 til madbudget.. og vi har ALTID 1000 kr til overs hver måned som vi så sparer op... min telefon er billig. jeg betaler 119 kr om måneden for 5 timers fri tale og 5 gb data hos CBB... det er ret billigt... plus at jeg lægger 125 kr af hver måned til forsikringen til min hund.. som bliver trukket en gang om året..
det gælder om at gennemgå sine ting indimellem og se hvor man kan spare og f vuttet ned på luxustingene såsom en bil kan være.. en cykel og en barnestol er oftere vejen frem.. og alle mennesker har godt af at cykle.. og danmark er et fladt land så det er ikke umuligt at komme rundt...
og kæresten kunne jo også begynde at cykle på arbejde.. og på den måde kunne i undvære bilen..
der er mange måder at gøre tingene på.. men man skal ofte noget for der er intet der kommer ud af den blå luft.. og plus at i får jo børnepenge hver 3. måned. de går jo også ind i budgettet på en eller anden måde...
Anmeld