Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chalala85 skriver: Ja jeg er begyndt at blive bekymret. Går snart ind i uge 10 hvilket jo er rigtig godt. Jeg synes ikke mine bryster er så ømme mere og mine ligament smerter ikke voldsomme... det er jo super dejligt, men alligevel så tænker jeg... "gud, jeg føler mig slet ikke gravid?! Er jeg det stadig... " Og ja selvfølgelig er jeg det... kan jo læne mig op af min træthed og hang til mad af forskellig art for ikke at forglemme kvalmen... så hjertet banke da jeg var 7+1 og har idag sagt til kæresten at jeg har behov for vi tager en tryghedsscanning mere hos den lille københavner, bare for jeg lige kan få ro igen Åhh sikke bekymrende det kan være at være gravid... Men det er jo trods alt en af de dejligste glæder i livet Nåh ville bare af med mine små bekymringer... er sikker på jeg ikke er den eneste
Ja jeg er begyndt at blive bekymret. Går snart ind i uge 10 hvilket jo er rigtig godt. Jeg synes ikke mine bryster er så ømme mere og mine ligament smerter ikke voldsomme... det er jo super dejligt, men alligevel så tænker jeg... "gud, jeg føler mig slet ikke gravid?! Er jeg det stadig... " Og ja selvfølgelig er jeg det... kan jo læne mig op af min træthed og hang til mad af forskellig art for ikke at forglemme kvalmen...
så hjertet banke da jeg var 7+1 og har idag sagt til kæresten at jeg har behov for vi tager en tryghedsscanning mere hos den lille københavner, bare for jeg lige kan få ro igen
Åhh sikke bekymrende det kan være at være gravid... Men det er jo trods alt en af de dejligste glæder i livet
Nåh ville bare af med mine små bekymringer... er sikker på jeg ikke er den eneste
Glæder mig til at se din spire...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Glæder mig til at se din spire...
Det kan du tro jeg også gør
rogerrasch skriver: kender det udemærket, jeg er gravid i uge 13+6 og har slet ingen symptomer overhovedet, men jeg har så en meget nem graviditet har dårligt nok haft kvalme kun ømme bryster som heller ikke er der mere men det har stået på i ugevis og ventede stadig et sundt og raskt barn til nakkefold scanningen
kender det udemærket, jeg er gravid i uge 13+6 og har slet ingen symptomer overhovedet, men jeg har så en meget nem graviditet har dårligt nok haft kvalme kun ømme bryster som heller ikke er der mere men det har stået på i ugevis og ventede stadig et sundt og raskt barn til nakkefold scanningen
Det er sjovt så mange som har det på samme måde. Men det er rart at vide jeg ikke er alene
Chalala85 skriver: Det kan du tro jeg også gør
Har du fået tid??
ønskebarn74 skriver: Har du fået tid??
Nej ikke endu kun til nf. Jeg tror vi tager derind i den kommen uge. Det er drop in tider. Så man kommer og så bliver man scannet imellem 2 planlagte scanninger
Chalala85 skriver: Nej ikke endu kun til nf. Jeg tror vi tager derind i den kommen uge. Det er drop in tider. Så man kommer og så bliver man scannet imellem 2 planlagte scanninger
Sikke en god service!!!
ønskebarn74 skriver: Sikke en god service!!!
Ja det er helt fantastisk. Og så koster det kun 200,- det er jo lige til at tage og føle på
Chalala85 skriver: Det er sjovt så mange som har det på samme måde. Men det er rart at vide jeg ikke er alene
hehe det er du bestemt ikke har hørt fra mange at det er helt normalt
Chalala85 skriver: Du har helt sikkert ret.. tilgengæld lider jeg stadig af kvalme
Du har helt sikkert ret.. tilgengæld lider jeg stadig af kvalme
men kvalme forsvandt da jeg gik ind i den 5. måned
så for at din også snart går over
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128