Første gang bekymringen melder sig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.063 visninger
48 svar
0 synes godt om
9. august 2011

Chalala85

Ja jeg er begyndt at blive bekymret. Går snart ind i uge 10 hvilket jo er rigtig godt. Jeg synes ikke mine bryster er så ømme mere og mine ligament smerter ikke voldsomme... det er jo super dejligt, men alligevel så tænker jeg... "gud, jeg føler mig slet ikke gravid?! Er jeg det stadig... " Og ja selvfølgelig er jeg det... kan jo læne mig op af min træthed og hang til mad af forskellig art for ikke at forglemme kvalmen...

så hjertet banke da jeg var 7+1 og har idag sagt til kæresten at jeg har behov for vi tager en tryghedsscanning mere hos den lille københavner, bare for jeg lige kan få ro igen

Åhh sikke bekymrende det kan være at være gravid... Men det er jo trods alt en af de dejligste glæder i livet

Nåh ville bare af med mine små bekymringer... er sikker på jeg ikke er den eneste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Mca<3

Chalala85 skriver:

Ja jeg er begyndt at blive bekymret. Går snart ind i uge 10 hvilket jo er rigtig godt. Jeg synes ikke mine bryster er så ømme mere og mine ligament smerter ikke voldsomme... det er jo super dejligt, men alligevel så tænker jeg... "gud, jeg føler mig slet ikke gravid?! Er jeg det stadig... " Og ja selvfølgelig er jeg det... kan jo læne mig op af min træthed og hang til mad af forskellig art for ikke at forglemme kvalmen...

så hjertet banke da jeg var 7+1 og har idag sagt til kæresten at jeg har behov for vi tager en tryghedsscanning mere hos den lille københavner, bare for jeg lige kan få ro igen

Åhh sikke bekymrende det kan være at være gravid... Men det er jo trods alt en af de dejligste glæder i livet

Nåh ville bare af med mine små bekymringer... er sikker på jeg ikke er den eneste

Ha ha ha sødt   bekymringen starter når man er gravid , min ældste er 18 år og jeg bekymrer mig stadig

Anmeld

9. august 2011

Frøken J.

Chalala85 skriver:

Havde det på samme måde, men bare rolig ALLE mine symptomer forsvandt op til NF og var sikker på jeg havde haft en MA.. Men det havde jeg sørme ikke, alt så fint ud. Men helt sikkert naturligt med de bekymringer!

Anmeld

9. august 2011

Chalala85

Mca<3 skriver:

Ha ha ha sødt   bekymringen starter når man er gravid , min ældste er 18 år og jeg bekymrer mig stadig

hehe ja det er ikke engang løgn.. har også en på 4år... og ja der er nok bekymringer.. men havde helt glemt alle dem der kommer når man er gravid.. gud fader i skuret... haha

Anmeld

9. august 2011

Chalala85

Frøken J. skriver:

Havde det på samme måde, men bare rolig ALLE mine symptomer forsvandt op til NF og var sikker på jeg havde haft en MA.. Men det havde jeg sørme ikke, alt så fint ud. Men helt sikkert naturligt med de bekymringer!

Det er jo helt åndsvagt.. totalt mange symptomer i starten og så forsvinder det lige når tiden til nf nærmer sig... ihhh det gør det jo ikke nemmere hehe...

Men har heldigvis ikke ondt eller noget jo så holder mig til at alt er som det skal være.

Anmeld

9. august 2011

Emily2012<3

Har det helt på samme måde skønne pige..

Jeg kan så bare trøste mig med at jeg skal til NF på tirsdag så der er ikke længe til at se bebs igen..

Er sikker på din bøvs har det fantastisk i det lille slot.. 

Anmeld

9. august 2011

Blirnokaldrigfru

Havde du mange smerter i starten? Jeg er nemlig i uge 5 nu, og har en del smerter og er træt og ømme bryster, som du beskriver er forsvundet igen, og jeg er også bekymret gudskelov for læger, scanninger osv

Anmeld

9. august 2011

Chalala85

BJNGJ. skriver:

Har det helt på samme måde skønne pige..

Jeg kan så bare trøste mig med at jeg skal til NF på tirsdag så der er ikke længe til at se bebs igen..

Er sikker på din bøvs har det fantastisk i det lille slot.. 

Åhhh hvor dejligt Jeg skal først d. 9/9 4 uger endnu... puha der er længe til

Anmeld

9. august 2011

Chalala85

anonym88 skriver:

Havde du mange smerter i starten? Jeg er nemlig i uge 5 nu, og har en del smerter og er træt og ømme bryster, som du beskriver er forsvundet igen, og jeg er også bekymret gudskelov for læger, scanninger osv

Ja jeg havde mange mens lignende smerter.. det hele gav sig godt dernede.. men det har ikke været så slemt den sidste uges tid.

Jaaa hurra for scanning og læge

Anmeld

9. august 2011

Blirnokaldrigfru

Rart at høre andre der har haft det på samme måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.