Første gang bekymringen melder sig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Chalala85

Maalene skriver:

Haha... Ja, og så stor man allerede følte sig, selvom babyen ikke var større end 4 mm

Hvor sjovt, at man bare ved sådan noget Har altid sagt, at mit første barn blev en pige, og drømte 2 gange inden kønsscanningen, at vi fik os en pige - og vupti - venter mig søreme en pige

Men var nu blevet ligeså lykkelig for en dreng, har bare altid haft en fornemmelse af, at mit første barn blev en pige

Uhh, bliver spændende, om du lige pludselig får en fornemmelse... Vil I have kønnet og vide, når den tid kommer?

Det må være en form for 6 sans

Ja vi vil gerne... vi er alt for nysgerrige til at lade vær haha

Jeg er sørme også spændt på at se om der kommer lidt hints til mig... men må vidst være tålmodig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Maalene

Chalala85 skriver:

Det må være en form for 6 sans

Ja vi vil gerne... vi er alt for nysgerrige til at lade vær haha

Jeg er sørme også spændt på at se om der kommer lidt hints til mig... men må vidst være tålmodig

Ja, det er jo slet ikke en dårlig evne og have

Åhh, det kan jeg virkelig godt forstå - havde det på præcis samme måde... Synes det er så hyggeligt at gå og købe lysrødt, så hun ikke bare kommer i hvidt tøj, og kun får hvide og brune møbler på værelset... Elsker at shoppe amok og vide, at det er til en lille pige

Ja, det kunne da være lidt fedt - hvis hintene da er rigtige... Hihi... Kan være du drømmer enten det ene eller andet i nat, når vi nu lige har snakket om det

Anmeld

9. august 2011

Chalala85

Maalene skriver:

Ja, det er jo slet ikke en dårlig evne og have

Åhh, det kan jeg virkelig godt forstå - havde det på præcis samme måde... Synes det er så hyggeligt at gå og købe lysrødt, så hun ikke bare kommer i hvidt tøj, og kun får hvide og brune møbler på værelset... Elsker at shoppe amok og vide, at det er til en lille pige

Ja, det kunne da være lidt fedt - hvis hintene da er rigtige... Hihi... Kan være du drømmer enten det ene eller andet i nat, når vi nu lige har snakket om det

Ja det skulle ikke undre mig om jeg gjorde hihi... men nu fik jeg da lidt ligamentsmerter igen... ahhhh rart at få noget der gør lidt óndt haha

håber jo en lille smule på en pige kunne være lidt fedt at have en af hver og vil gerne prøve alt det med at købe lyserødt

Anmeld

9. august 2011

Maalene

Chalala85 skriver:

Ja det skulle ikke undre mig om jeg gjorde hihi... men nu fik jeg da lidt ligamentsmerter igen... ahhhh rart at få noget der gør lidt óndt haha

håber jo en lille smule på en pige kunne være lidt fedt at have en af hver og vil gerne prøve alt det med at købe lyserødt

Haha - utroligt man ligefrem nyder smerterne, kvalmen og utilpasheden, men når man ved hvorfor, er det lige pludselig de mest fantastiske smerter i verden - selvom det lyder dybt åndsvagt

Ja, det kan jeg godt forstå, tror de fleste kunne tænke sig 1 af hver, så det er der slet ikke noget mærkeligt i Og ville da være helt perfekt, at få lov til at gå shop-amok i lyserødt, når du kun har shoppet-amok i blåt de sidste mange år

Anmeld

9. august 2011

Chalala85

Maalene skriver:

Haha - utroligt man ligefrem nyder smerterne, kvalmen og utilpasheden, men når man ved hvorfor, er det lige pludselig de mest fantastiske smerter i verden - selvom det lyder dybt åndsvagt

Ja, det kan jeg godt forstå, tror de fleste kunne tænke sig 1 af hver, så det er der slet ikke noget mærkeligt i Og ville da være helt perfekt, at få lov til at gå shop-amok i lyserødt, når du kun har shoppet-amok i blåt de sidste mange år

haha ja det er sku åndssvagt

Men hvis nu det bliver en dreng, så kan manden jo få sit ønske opfyldt om 3 børn

Anmeld

9. august 2011

Maalene

Chalala85 skriver:

haha ja det er sku åndssvagt

Men hvis nu det bliver en dreng, så kan manden jo få sit ønske opfyldt om 3 børn

Vil I så have en mere, eller hvordan skulle den forståes?

Anmeld

9. august 2011

baby012

Chalala85 skriver:

Ja jeg er begyndt at blive bekymret. Går snart ind i uge 10 hvilket jo er rigtig godt. Jeg synes ikke mine bryster er så ømme mere og mine ligament smerter ikke voldsomme... det er jo super dejligt, men alligevel så tænker jeg... "gud, jeg føler mig slet ikke gravid?! Er jeg det stadig... " Og ja selvfølgelig er jeg det... kan jo læne mig op af min træthed og hang til mad af forskellig art for ikke at forglemme kvalmen...

så hjertet banke da jeg var 7+1 og har idag sagt til kæresten at jeg har behov for vi tager en tryghedsscanning mere hos den lille københavner, bare for jeg lige kan få ro igen

Åhh sikke bekymrende det kan være at være gravid... Men det er jo trods alt en af de dejligste glæder i livet

Nåh ville bare af med mine små bekymringer... er sikker på jeg ikke er den eneste

syns bare du skal være valdt glad for at dine symptomer ikke er så slemme  

jeg har stadig meget ømme bryster, og legmeltsmerterne,  AV! 

nyd det, og glæd dig til NF og tro mig, ligeså snart du er færdig med NF så er det MD skanningen du er nervøs for, det er der hele vejen igennem  

Anmeld

10. august 2011

Chalala85

Maalene skriver:

Vil I så have en mere, eller hvordan skulle den forståes?

han  vil meget gerne.. jeg overvejer hehe

Anmeld

10. august 2011

Chalala85

gravid20 skriver:

syns bare du skal være valdt glad for at dine symptomer ikke er så slemme  

jeg har stadig meget ømme bryster, og legmeltsmerterne,  AV! 

nyd det, og glæd dig til NF og tro mig, ligeså snart du er færdig med NF så er det MD skanningen du er nervøs for, det er der hele vejen igennem  

Du har helt sikkert ret.. tilgengæld lider jeg stadig af kvalme

Anmeld

10. august 2011

rogerrasch

Chalala85 skriver:

Ja jeg er begyndt at blive bekymret. Går snart ind i uge 10 hvilket jo er rigtig godt. Jeg synes ikke mine bryster er så ømme mere og mine ligament smerter ikke voldsomme... det er jo super dejligt, men alligevel så tænker jeg... "gud, jeg føler mig slet ikke gravid?! Er jeg det stadig... " Og ja selvfølgelig er jeg det... kan jo læne mig op af min træthed og hang til mad af forskellig art for ikke at forglemme kvalmen...

så hjertet banke da jeg var 7+1 og har idag sagt til kæresten at jeg har behov for vi tager en tryghedsscanning mere hos den lille københavner, bare for jeg lige kan få ro igen

Åhh sikke bekymrende det kan være at være gravid... Men det er jo trods alt en af de dejligste glæder i livet

Nåh ville bare af med mine små bekymringer... er sikker på jeg ikke er den eneste

kender det udemærket, jeg er gravid i uge 13+6 og har slet ingen symptomer overhovedet, men jeg har så en meget nem graviditet har dårligt nok haft kvalme kun ømme bryster som heller ikke er der mere men det har stået på i ugevis og ventede stadig et sundt og raskt barn til nakkefold scanningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.