Første gang bekymringen melder sig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Chalala85

anonym88 skriver:

Rart at høre andre der har haft det på samme måde

Ja det hjælper lidt på bekymringerne må jeg jo indrømme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Åhhh hvor dejligt Jeg skal først d. 9/9 4 uger endnu... puha der er længe til

Ja der er lidt tid til søde, men tænk det er en fantastisk dag da det jo som sagt er min fødselsdag.. Så det kan kun blive en god dag..

Uh jeg glæder mig som et lille barn til at se bebs igen.. Det bliver så vildt at se et barn istedet for en klat..  

Anmeld

9. august 2011

Chalala85

BJNGJ. skriver:

Ja der er lidt tid til søde, men tænk det er en fantastisk dag da det jo som sagt er min fødselsdag.. Så det kan kun blive en god dag..

Uh jeg glæder mig som et lille barn til at se bebs igen.. Det bliver så vildt at se et barn istedet for en klat..  

Ja der må simpelthen være held i den dag Kan jeg godt forstå.. jeg bliver nok nødt til at tage den tryghedsscanning snart hehe... bare lige for få tryghede igen

Anmeld

9. august 2011

Maalene

Husker det alt alt for godt

Mine symptomer aftog også deromkring, men holdte fast i det hjerteblink vi havde set i uge 7, og at babyen derfor havde det godt og jeg stadig var gravid

Men forstår VIRKELIG godt, at du gerne vil have en tryghedsscanning mere, hvis jeg boede i København og kunne få det for 200 kr., så havde jeg godt nok gjort det samme

Anmeld

9. august 2011

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Ja der må simpelthen være held i den dag Kan jeg godt forstå.. jeg bliver nok nødt til at tage den tryghedsscanning snart hehe... bare lige for få tryghede igen

Kan godt forstå dig søde.. Ville jeg også gøre hvis pengene havde været der, men kommunen mente lige jeg skulle have 2100 kr mindre i denne måned..

Så måtte jo bare vente til den 16.. MEN der er kun 1 uge endnu.. 1 uge!!

Anmeld

9. august 2011

Chalala85

BJNGJ. skriver:

Kan godt forstå dig søde.. Ville jeg også gøre hvis pengene havde været der, men kommunen mente lige jeg skulle have 2100 kr mindre i denne måned..

Så måtte jo bare vente til den 16.. MEN der er kun 1 uge endnu.. 1 uge!!

ej hvor surt v:-( Heldigvis koster det kun 200 kr hos den lille københavner.. det kan jeg godt lige klare

Anmeld

9. august 2011

Chalala85

Maalene skriver:

Husker det alt alt for godt

Mine symptomer aftog også deromkring, men holdte fast i det hjerteblink vi havde set i uge 7, og at babyen derfor havde det godt og jeg stadig var gravid

Men forstår VIRKELIG godt, at du gerne vil have en tryghedsscanning mere, hvis jeg boede i København og kunne få det for 200 kr., så havde jeg godt nok gjort det samme

Hvor er det rart at vide at jeg ikke er alene. Det betyder virkelig meget at høre at ikke kun min krop er dumt indretter hehe...

Jeg er også super glad for der er den mulighed.. det gør lige at baby skal ses et par gange mere hihi

Anmeld

9. august 2011

Maalene

Chalala85 skriver:

Hvor er det rart at vide at jeg ikke er alene. Det betyder virkelig meget at høre at ikke kun min krop er dumt indretter hehe...

Jeg er også super glad for der er den mulighed.. det gør lige at baby skal ses et par gange mere hihi

Det er du absolut ikke

Man frygter det jo også endnu mere, når man tidligere har mistet, men er sikker på, at der ikke er nogen grund til bekymring, selvom man ikke kan lade være

Ja, man kan aldrig se baby for mange gange - det er det mest fantastiske i verden

Anmeld

9. august 2011

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

ej hvor surt v:-( Heldigvis koster det kun 200 kr hos den lille københavner.. det kan jeg godt lige klare

Ja okay det er da ret stor forskel.. Jeg gav 700 kr for en tryghedsscanning.. 

Det er da vildt så stor forskel der er .. :O

Anmeld

9. august 2011

Chalala85

BJNGJ. skriver:

Ja okay det er da ret stor forskel.. Jeg gav 700 kr for en tryghedsscanning.. 

Det er da vildt så stor forskel der er .. :O

Den første fik vi gratis.. heldigvis... ja men tror bare der er flere på sjælland og derfor billigere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.