Første gang bekymringen melder sig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Chalala85

Maalene skriver:

Det er du absolut ikke

Man frygter det jo også endnu mere, når man tidligere har mistet, men er sikker på, at der ikke er nogen grund til bekymring, selvom man ikke kan lade være

Ja, man kan aldrig se baby for mange gange - det er det mest fantastiske i verden

Du har så ret i det hele tak for de beroligende ord, de hjælper virkelig megetOg ja har man mistet før, er frygten bare lige en anelse større.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Den første fik vi gratis.. heldigvis... ja men tror bare der er flere på sjælland og derfor billigere

Årh, ja det kan jo godt være det er derfor.. Men alligevel stor forskel..

Anmeld

9. august 2011

Chalala85

BJNGJ. skriver:

Årh, ja det kan jo godt være det er derfor.. Men alligevel stor forskel..

Meget

Anmeld

9. august 2011

Maalene

Chalala85 skriver:

Du har så ret i det hele tak for de beroligende ord, de hjælper virkelig megetOg ja har man mistet før, er frygten bare lige en anelse større.

Det er den nemlig

Men glæder mig til en update efter tryghedsscanningen, hvor I rent faktisk kan se en baby og ikke bare en "klat"

Anmeld

9. august 2011

Chalala85

Maalene skriver:

Det er den nemlig

Men glæder mig til en update efter tryghedsscanningen, hvor I rent faktisk kan se en baby og ikke bare en "klat"

Det glæder jeg mig også til, det er jo noget helt specielt når det ligner et mini menneske

Anmeld

9. august 2011

Maalene

Chalala85 skriver:

Det glæder jeg mig også til, det er jo noget helt specielt når det ligner et mini menneske

Ja, det er jo helt fantastisk

Men har nu heller aldrig set så betydningsfuld en "klat med blink", som da vi så hjerteblink til tryghedsscanningen - er sikker på I har det på samme måde

Anmeld

9. august 2011

Chalala85

Maalene skriver:

Ja, det er jo helt fantastisk

Men har nu heller aldrig set så betydningsfuld en "klat med blink", som da vi så hjerteblink til tryghedsscanningen - er sikker på I har det på samme måde

Det havde vi. Det var den smukkeste klat i verden, det var lidt der der kom personlighed på, på en eller anden måde

Anmeld

9. august 2011

Maalene

Chalala85 skriver:

Det havde vi. Det var den smukkeste klat i verden, det var lidt der der kom personlighed på, på en eller anden måde

Ja, lige præcis Og alle de følelser der kom op i en... Man turde først rigtig tro på det, da man havde set de skønne blink - selvom det stadig er svært at fatte, at vi virkelig skal være forældre

Er spændt på om din babyhule gemmer på en lille prins eller prinsesse

Anmeld

9. august 2011

Chalala85

Maalene skriver:

Ja, lige præcis Og alle de følelser der kom op i en... Man turde først rigtig tro på det, da man havde set de skønne blink - selvom det stadig er svært at fatte, at vi virkelig skal være forældre

Er spændt på om din babyhule gemmer på en lille prins eller prinsesse

hehe lige præcis.. kan huske jeg gik med hånden på maven derfra... rigtig gravid følte jeg mig

Det er jeg også super spændt på... jeg har ingen ide endnu...

Med Mikkel var jeg ikke i tvivl... vidste tidligt det blev en dreng

Anmeld

9. august 2011

Maalene

Chalala85 skriver:

hehe lige præcis.. kan huske jeg gik med hånden på maven derfra... rigtig gravid følte jeg mig

Det er jeg også super spændt på... jeg har ingen ide endnu...

Med Mikkel var jeg ikke i tvivl... vidste tidligt det blev en dreng

Haha... Ja, og så stor man allerede følte sig, selvom babyen ikke var større end 4 mm

Hvor sjovt, at man bare ved sådan noget Har altid sagt, at mit første barn blev en pige, og drømte 2 gange inden kønsscanningen, at vi fik os en pige - og vupti - venter mig søreme en pige

Men var nu blevet ligeså lykkelig for en dreng, har bare altid haft en fornemmelse af, at mit første barn blev en pige

Uhh, bliver spændende, om du lige pludselig får en fornemmelse... Vil I have kønnet og vide, når den tid kommer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.