det er sgu frustrerende!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Caroline86

ønskebarn74 skriver:

Øv altså!!!! 4000 kr  Det er jo groteskt!!!!

ja, det er virkelig røv

Men mon ikke mine forældre bliver glad for en perleplade-bordskåner til jul?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

ja, det er virkelig røv

Men mon ikke mine forældre bliver glad for en perleplade-bordskåner til jul?

ork jo da...

Anmeld

8. august 2011

Frejsmor

Caroline86 skriver:

Arhmen HELT ærligt...

Så sidder man her og skal købe bøger til studiet... hold lige fast!!

Jeg tager en top-up så jeg skal kun gå i skole 1 år, og så har jeg praktisk og HOP et halvt år og så er jeg færdig... dvs. jeg skal købe bøger til 2 semestre kun (skønt )...

Nu har jeg lige fundet alle bøgerne og det kommer til at koste OVER 4000 KR!!!!!!!!!!!!! det er jo helt vanvittigt!

Jeg betalte også i dyre domme på sidste uddannelse, men havde dælme ikke regnet med at skulle af med SÅ mange penge nu

Ved ikke helt hvad jeg skal gøre, men jeg må jo købe dem hen ad vejen for jeg har ikke bare lige 4000 kr til bøger...! SURT altså...

bare lige et ARGH herfra

(det er i øvrigt ikke realistisk at få dem billigere ved at købe dem brugt da de hele tiden skifter bøger på studiet og opdaterer til nyere udgaver osv)....

IIih kender det aaaalt for godt altså!!! Jeg læser til dyrlæge og på mit studie bruger vi minimum 10.000 årligt på bøger og uddannelsen er 5½ år lang, derudover kommer så til kitler og kliniktøj og diverse udstyr...

Og jeg startede selvfølgelig på en helt ny reform, hvor de havde lavet en del fag om og der var nye bøger til stort set alt, eller i hvert fald nye udgaver med mange ændringer i...

Har tit snakket med mine medstuderende om at der burde være noget tilskud til studerende med så store udgifter til bøger, men næææh nej...

Anmeld

8. august 2011

Caroline86

BabyBambi skriver:

IIih kender det aaaalt for godt altså!!! Jeg læser til dyrlæge og på mit studie bruger vi minimum 10.000 årligt på bøger og uddannelsen er 5½ år lang, derudover kommer så til kitler og kliniktøj og diverse udstyr...

Og jeg startede selvfølgelig på en helt ny reform, hvor de havde lavet en del fag om og der var nye bøger til stort set alt, eller i hvert fald nye udgaver med mange ændringer i...

Har tit snakket med mine medstuderende om at der burde være noget tilskud til studerende med så store udgifter til bøger, men næææh nej...

AV

Anmeld

8. august 2011

Frejsmor

Caroline86 skriver:

AV

Ja meget!! Men hvad gør man ikke for drømmestudiet?? SUK

Anmeld

8. august 2011

Caroline86

BabyBambi skriver:

Ja meget!! Men hvad gør man ikke for drømmestudiet?? SUK

ja, det er jo lige det

Anmeld

8. august 2011

2babygirls

Caroline86 skriver:

formentlig solgt til underpris og alt muligt for hurtigt at få kontanter mellem fingrene

Ja, bare der bliver afleveret ved kasse 1 hurtigst muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.