det er sgu frustrerende!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Mathilde

Caroline86 skriver:

det er ekstremt!

Heldigvis bliver mange af bøgerne jo genbrugt på de næste semestre osv når man går på længere uddannelser.. men det er godt nok et rap over nallerne når man skal betale

Ja et par stykker af dem, skal vist bruges senere... Men ja, av pengepung

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

2babygirls

Caroline86 skriver:

Arhmen HELT ærligt...

Så sidder man her og skal købe bøger til studiet... hold lige fast!!

Jeg tager en top-up så jeg skal kun gå i skole 1 år, og så har jeg praktisk og HOP et halvt år og så er jeg færdig... dvs. jeg skal købe bøger til 2 semestre kun (skønt )...

Nu har jeg lige fundet alle bøgerne og det kommer til at koste OVER 4000 KR!!!!!!!!!!!!! det er jo helt vanvittigt!

Jeg betalte også i dyre domme på sidste uddannelse, men havde dælme ikke regnet med at skulle af med SÅ mange penge nu

Ved ikke helt hvad jeg skal gøre, men jeg må jo købe dem hen ad vejen for jeg har ikke bare lige 4000 kr til bøger...! SURT altså...

bare lige et ARGH herfra

(det er i øvrigt ikke realistisk at få dem billigere ved at købe dem brugt da de hele tiden skifter bøger på studiet og opdaterer til nyere udgaver osv)....

Hvad med den der scandinavien bog butik lige over grænsen... De sender vist også med posten. Der er mange som køber deres studie bøger der!!!

Anmeld

8. august 2011

Laulund87

Shit

Men tænk at du bliver endnu klogere end du er i forvejen 

Anmeld

8. august 2011

mn

Caroline86 skriver:

Arhmen HELT ærligt...

Jeg tager en top-up så jeg skal kun gå i skole 1 år, og så har jeg praktisk og HOP et halvt år og så er jeg færdig... dvs. jeg skal købe bøger til 2 semestre kun (skønt )...

Nu har jeg lige fundet alle bøgerne og det kommer til at koste OVER 4000 KR!!!!!!!!!!!!! det er jo helt vanvittigt!

Jeg betalte også i dyre domme på sidste uddannelse, men havde dælme ikke regnet med at skulle af med SÅ mange penge nu

Ved ikke helt hvad jeg skal gøre, men jeg må jo købe dem hen ad vejen for jeg har ikke bare lige 4000 kr til bøger...! SURT altså...

bare lige et ARGH herfra

(det er i øvrigt ikke realistisk at få dem billigere ved at købe dem brugt da de hele tiden skifter bøger på studiet og opdaterer til nyere udgaver osv)....

kender det alt for godt, jeg havde fået at vide ca. 2000 til bøger, bare til mit første semestre har jeg nu fundet ud af at jeg skal af med ca. 4000 kr og bare den ene bog koster 1700 kr, det er jo vanvittigt. Men hvad man ikke gør for at få en uddannelse :b

Anmeld

8. august 2011

Caroline86

Tina&Martin skriver:

Hvad med den der scandinavien bog butik lige over grænsen... De sender vist også med posten. Der er mange som køber deres studie bøger der!!!

det var den billigste måde at få dem

Men nu er de da købt... så skal jeg ikke have flere bøger før om mindst 1½ år

Anmeld

8. august 2011

Caroline86

Laulund87 skriver:

Shit

Men tænk at du bliver endnu klogere end du er i forvejen 

baaah

Anmeld

8. august 2011

Giraffen

Caroline86 skriver:

Arhmen HELT ærligt...

bare lige et ARGH herfra

ej nej nej det lyder helt urimeligt!

har du tjekket pensum for nye udgaver? og hvad med eLounge de er let et par 100 billigere end de andre steder på de dyre bøger

Jeg har altid været forskånet mht bøger da vi har så mange online-tekster og generelt meget praktisk = færre bøger

Anmeld

8. august 2011

Caroline86

metteswn skriver:

kender det alt for godt, jeg havde fået at vide ca. 2000 til bøger, bare til mit første semestre har jeg nu fundet ud af at jeg skal af med ca. 4000 kr og bare den ene bog koster 1700 kr, det er jo vanvittigt. Men hvad man ikke gør for at få en uddannelse :b

ja, det er skisme mange penge, altså

Jeg tror også man skal se det som en god investering i sin fremtid.. det bliver man vist nødt til hihi

Anmeld

8. august 2011

2babygirls

Caroline86 skriver:

det var den billigste måde at få dem

Men nu er de da købt... så skal jeg ikke have flere bøger før om mindst 1½ år

PUHA, så har de ikke været helt billige... Måske der ligger et guldæg på et af siderne

Anmeld

8. august 2011

Caroline86

Giraffen skriver:

ej nej nej det lyder helt urimeligt!

har du tjekket pensum for nye udgaver? og hvad med eLounge de er let et par 100 billigere end de andre steder på de dyre bøger

Jeg har altid været forskånet mht bøger da vi har så mange online-tekster og generelt meget praktisk = færre bøger

ja, det er egentlig absurd at det skal være så dyrt, men kan jo se at der er mange andre der oplever det samme

Det var den billigste måde at få bøgerne... dælme godt nok dyrt at blive klog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.