det er sgu frustrerende!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.884 visninger
56 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Caroline86

Arhmen HELT ærligt...

Så sidder man her og skal købe bøger til studiet... hold lige fast!!

Jeg tager en top-up så jeg skal kun gå i skole 1 år, og så har jeg praktisk og HOP et halvt år og så er jeg færdig... dvs. jeg skal købe bøger til 2 semestre kun (skønt )...

Nu har jeg lige fundet alle bøgerne og det kommer til at koste OVER 4000 KR!!!!!!!!!!!!! det er jo helt vanvittigt!

Jeg betalte også i dyre domme på sidste uddannelse, men havde dælme ikke regnet med at skulle af med SÅ mange penge nu

Ved ikke helt hvad jeg skal gøre, men jeg må jo købe dem hen ad vejen for jeg har ikke bare lige 4000 kr til bøger...! SURT altså...

bare lige et ARGH herfra

(det er i øvrigt ikke realistisk at få dem billigere ved at købe dem brugt da de hele tiden skifter bøger på studiet og opdaterer til nyere udgaver osv)....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

.....

Ew hvor surt altså

Anmeld

8. august 2011

Caroline86

Mut skriver:

Ew hvor surt altså

og så troede man jo lige at der var lidt ekstra penge til lidt fornøjelser her i efteråret osv... HMF... Nå... det bliver hjemmelavede julegaver igen i år hæh! Godt Laura er blevet så skrap til at tegne

Anmeld

8. august 2011

Vial

Kan du ikke købe brugt?

Anmeld

8. august 2011

.....

Caroline86 skriver:

og så troede man jo lige at der var lidt ekstra penge til lidt fornøjelser her i efteråret osv... HMF... Nå... det bliver hjemmelavede julegaver igen i år hæh! Godt Laura er blevet så skrap til at tegne

Hihihi - Eller måske er man så heldig at vinde i lotto

Anmeld

8. august 2011

BABYPIGEnr4

Caroline86 skriver:

Arhmen HELT ærligt...

Jeg tager en top-up så jeg skal kun gå i skole 1 år, og så har jeg praktisk og HOP et halvt år og så er jeg færdig... dvs. jeg skal købe bøger til 2 semestre kun (skønt )...

Nu har jeg lige fundet alle bøgerne og det kommer til at koste OVER 4000 KR!!!!!!!!!!!!! det er jo helt vanvittigt!

Jeg betalte også i dyre domme på sidste uddannelse, men havde dælme ikke regnet med at skulle af med SÅ mange penge nu

Ved ikke helt hvad jeg skal gøre, men jeg må jo købe dem hen ad vejen for jeg har ikke bare lige 4000 kr til bøger...! SURT altså...

bare lige et ARGH herfra

(det er i øvrigt ikke realistisk at få dem billigere ved at købe dem brugt da de hele tiden skifter bøger på studiet og opdaterer til nyere udgaver osv)....

Ved ikke hvad du skal læse til, men du kan finde mange bøger på bogbasen.dk til ingen penge. Søg på bogpriser.dk her kan du sammenligne priser. Har meget gode erfaringer selv med salg og køb af brugte bøger. Bed dog altid om at få et billede af bøger du ikke kan se og evt. vægten på bogen, så risikerer du ikke at købe luft og kan se standen på bøgerne + du kan tjekke om portoen er rimelig. Jeg har selv en del lærer-, psykologi- og pædagogikbøger til salg efter mit lærerstudie.

Det skal nok blive billigere - tillykke med studiet

Baby'este hilsner fra Helle (29+6)

Anmeld

8. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

Arhmen HELT ærligt...

bare lige et ARGH herfra

Kan du ikke klare dig med en lidt ældre udgave? Og så købe brugt, samt lave noter der hvor der er ændringer? 

Anmeld

8. august 2011

BABYPIGEnr4

Der er meget få rettelser i de nyere udgaver. Det ville jeg altså ikke gå så højt op i Vælg selvfølgelig måske kun en udgave tidligere.

Baby'este hilsner Helle

Anmeld

8. august 2011

Mathilde

Jep jeg skal også bruge over 4000kr og det er kun til bøger DET FØRSTE HALVE ÅR det er jo vildt!

Vi mister ca. 8000kr hver måned fordi jeg skal læse puh det bliver svært, men det lønner sig vel i sidste ende...

Anmeld

8. august 2011

Laurits'mor

Jeg plejer altid at låne bøgerne på bibliotek.dk. Så kan man godt nok ikke strege over og skrive i bogen, men det er virkelig lækkert at spare pengene! Jeg har altid kunne få de nyeste udgaver - dog ikke altid fra det lokale bibliotek, men bøgerne kommer hurtigt hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.