det er sgu frustrerende!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Caroline86

1012lmp skriver:

Ja helt sikkert..!

Kan du ikke sælge nogle af de gamle bøger og få nogle af pengene ind igen?

tjo, det kunne jeg måske nok! Er bare så bange for at sælge noget som jeg får brug for senere haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Caroline86

KaLee skriver:

Iiih hvor jeg allerede glæder mig.... ;-)

der er varslet at jeg nok skal regne med at bruge 20.000 kroner på bøger.... Det er også lige hvad en singlemor på SU har... ;-)

ja, FØJ altså....

Anmeld

8. august 2011

Giraffen

Caroline86 skriver:

ja, det er egentlig absurd at det skal være så dyrt, men kan jo se at der er mange andre der oplever det samme

Det var den billigste måde at få bøgerne... dælme godt nok dyrt at blive klog

hehe ja det er ufatteligt det skal koste så meget! og egentlig utrolig så stor forskel der er i prisen på et studie, tror ikke jeg har brugt mere end 1500 på bøger i alt (og skal til 5. semester nu)

Hvilken uddannelse er du igang med?

Anmeld

8. august 2011

2babygirls

Caroline86 skriver:

Så ser man lige mig sidde og slave over lektierne da et stort fedt guldæg pludselig dumper ned i skødet på mig hæhæhæ

Haha, ja det kunne sku være fedt. Det kunne ikke blive byttet til kontanter hurtigt nok

Anmeld

8. august 2011

Caroline86

Giraffen skriver:

hehe ja det er ufatteligt det skal koste så meget! og egentlig utrolig så stor forskel der er i prisen på et studie, tror ikke jeg har brugt mere end 1500 på bøger i alt (og skal til 5. semester nu)

Hvilken uddannelse er du igang med?

snyd

Jeg har lige afsluttet serviceøkonomi med speciale i sport og event management og nu skal jeg så have en top up i international handel og markedsføring

Anmeld

8. august 2011

Caroline86

Tina&Martin skriver:

Haha, ja det kunne sku være fedt. Det kunne ikke blive byttet til kontanter hurtigt nok

formentlig solgt til underpris og alt muligt for hurtigt at få kontanter mellem fingrene

Anmeld

8. august 2011

TR

Caroline86 skriver:

Arhmen HELT ærligt...

Så sidder man her og skal købe bøger til studiet... hold lige fast!!

Jeg tager en top-up så jeg skal kun gå i skole 1 år, og så har jeg praktisk og HOP et halvt år og så er jeg færdig... dvs. jeg skal købe bøger til 2 semestre kun (skønt )...

Nu har jeg lige fundet alle bøgerne og det kommer til at koste OVER 4000 KR!!!!!!!!!!!!! det er jo helt vanvittigt!

Jeg betalte også i dyre domme på sidste uddannelse, men havde dælme ikke regnet med at skulle af med SÅ mange penge nu

Ved ikke helt hvad jeg skal gøre, men jeg må jo købe dem hen ad vejen for jeg har ikke bare lige 4000 kr til bøger...! SURT altså...

bare lige et ARGH herfra

(det er i øvrigt ikke realistisk at få dem billigere ved at købe dem brugt da de hele tiden skifter bøger på studiet og opdaterer til nyere udgaver osv)....

HOLD DA OP HVOR VILDT !

- Det da utroligt det skal være så dyrt, at tage en uddannelse !

Håber du finder en løsning

Anmeld

8. august 2011

Giraffen

Caroline86 skriver:

snyd

Jeg har lige afsluttet serviceøkonomi med speciale i sport og event management og nu skal jeg så have en top up i international handel og markedsføring

puha det lyder også som noget hvor man skal læse hårdt på sagerne

Anmeld

8. august 2011

Caroline86

Giraffen skriver:

puha det lyder også som noget hvor man skal læse hårdt på sagerne

jeg tror absolut det er en fordel at have alle bøgerne, ja

Anmeld

8. august 2011

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

Arhmen HELT ærligt...

Så sidder man her og skal købe bøger til studiet... hold lige fast!!

Jeg tager en top-up så jeg skal kun gå i skole 1 år, og så har jeg praktisk og HOP et halvt år og så er jeg færdig... dvs. jeg skal købe bøger til 2 semestre kun (skønt )...

Nu har jeg lige fundet alle bøgerne og det kommer til at koste OVER 4000 KR!!!!!!!!!!!!! det er jo helt vanvittigt!

Jeg betalte også i dyre domme på sidste uddannelse, men havde dælme ikke regnet med at skulle af med SÅ mange penge nu

Ved ikke helt hvad jeg skal gøre, men jeg må jo købe dem hen ad vejen for jeg har ikke bare lige 4000 kr til bøger...! SURT altså...

bare lige et ARGH herfra

(det er i øvrigt ikke realistisk at få dem billigere ved at købe dem brugt da de hele tiden skifter bøger på studiet og opdaterer til nyere udgaver osv)....

Øv altså!!!! 4000 kr  Det er jo groteskt!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.