Hvad ville du ønske at du havde vidst/gjort da du blev alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Phoenix

Det jeg kan give af input er : sæt dig ind det økonomiske aspekt. Du kan højst sandsyneligt få friplads i vuggestuen, søge mdr bidrag fra faderen, søge ordinært og ekstra ordinært bidrag og boligsikring.

Som mange andre siger er det godt at få samværsaftaler på skrift ( hvis I selv ordner det )

Og så give dig selv tid til at hele. Det er satme hårdt i starten at føle sig alene med det hele og starte et helt nyt liv. Og samtidig bearbejde jeres brud.

Du har min medfølelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

eElak

Ansemusen skriver:

Jo og så tror jeg, at det trods alt kan hjælpe dig, at snakke med en terapeut, selvom du sellv snart er færdiguddannet cand. psyk.
Jeg har godt læst, at du ikke mener det kan hjælpe, når du selv snart er psykolog. Men jeg tror nu stadig, at det er noget andet at snakke med en tredje part! En psykolog kan jo også få en depression, angst eller lignende, og kan som alle andre få brug for samtaleterapi mm.

Ikke at jeg siger du HAR behov for det - jeg håber bare at du tør række ud og tage imod hjælp, hvis det bliver nædvendigt

Det der vil jeg give dig fuldstændigt ret i. 

En psykolog har også brug for at bearbejde sine problematikker - også selvom de har evnen til at analysere fra alle mulige vinkler. Så er det noget andet når det er en selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.