Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaValby skriver: Er faktisk lidt i tvivl om hvornår jeg kunne mærke de der bobler. Men jeg mærkede hende sparke lige inden jeg blev 21+ mener jeg´. Manden kunne mærke det ikke særlig lang tid efter. Men tro mig den lille kommer stærkt igen, nogle gange tror jeg at hun hopper ud af maven, og jeg mærker hende konstant nu. Giv det en 1 eller 2 uger mere. I starten mærkede jeg hende dog kun når jeg lå ned. Så prøv evt det og mærk efter inde i dig selv
Er faktisk lidt i tvivl om hvornår jeg kunne mærke de der bobler. Men jeg mærkede hende sparke lige inden jeg blev 21+ mener jeg´. Manden kunne mærke det ikke særlig lang tid efter. Men tro mig den lille kommer stærkt igen, nogle gange tror jeg at hun hopper ud af maven, og jeg mærker hende konstant nu. Giv det en 1 eller 2 uger mere. I starten mærkede jeg hende dog kun når jeg lå ned. Så prøv evt det og mærk efter inde i dig selv
det vil jeg prøve Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ditte_Marie skriver: Jeg mærkede liv da jeg var 14+0 Har mærket hende hver dag de sidste par uger og far mærkede hende første gang da jeg var 19+ Nu er jeg 20+5
Jeg mærkede liv da jeg var 14+0 Har mærket hende hver dag de sidste par uger og far mærkede hende første gang da jeg var 19+ Nu er jeg 20+5
et var tidligt, har mærket bobler i et stykke tid, men ikke rigtige bevægelser så jeg var sikker på at det var babyen, så det glæder jeg mig til
gravid20 skriver: Er der nigen der har nogen erfaring med det ?? altså, hvornår mærkede i liv første gang og sådan noget, jeg går snart ind i uge 20 og har bare ikke mærket noget ret tydeligt endnu
Er der nigen der har nogen erfaring med det ??
altså, hvornår mærkede i liv første gang og sådan noget, jeg går snart ind i uge 20 og har bare ikke mærket noget ret tydeligt endnu
min ligger også foran, og jeg mærkede i starten af 20érne. men det er jo forskelligt fra person til person. - det skal nok komme
anetteb skriver: min ligger også foran, og jeg mærkede i starten af 20érne. men det er jo forskelligt fra person til person. - det skal nok komme
et håber jeg også ihh nu må den gerne snart komme igang med at sparke derinde
gravid20 skriver: et håber jeg også ihh nu må den gerne snart komme igang med at sparke derinde
det kommer man skal bare lade være med at tænke så meget over det. tag en dag af gangen
anetteb skriver: det kommer man skal bare lade være med at tænke så meget over det. tag en dag af gangen
Lyder som en meget god ide
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128